• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Ninnnis skrev 2010-01-07 15:53:22 följande:

Vilket jäkla skit, Daa! BRA att du tog mod till dig och ringde, annars hade det kanske kunnat bli riktigt illa. Kraaaaaaaam!Men du, ibland hjälper det att svära... Prova!
    Faaaaan!

Näe, känns bara fånigt. Kanske borde testa ditt andra tips. Måste leta reda på nån kartong jag kan sparka sönder.
    Vi har ett talesätt på jobbet (har jag nämnt det tidigare?): "Slå ihjäl mig!"
  • Fru E

Ninnis-jo kanske, får hoppas på det....

Ingis-det är bara att säga till om du vill ha besök, klättrar snart på väggarna i min ensamhet

• Fru E

Äh annars får jag ringa på måndag och trakassera henne

• Ninnnis

Tror inte du har nämnt talesättet, Daa, men jag tycker det låter som en bra avreagering!

• ingenjörsbruden
    Daa skrev 2010-01-07 16:02:49 följande:
    Ninnnis skrev 2010-01-07 15:53:22 följande:
    Faaaaan!Näe, känns bara fånigt. Kanske borde testa ditt andra tips. Måste leta reda på nån kartong jag kan sparka sönder. Vi har ett talesätt på jobbet (har jag nämnt det tidigare?): "Slå ihjäl mig!"
    Gör en riktigt stor snögubbe o sparka sen sönder o samman den...men var noga så att det inte finns några barnfamiljer i närheten....de KAN bli rädda o ringa efter plåsterbilen.... *KRAMAR om o börjar rulla snöklot att massakrera*
  • Daa

Fast nu kom maken hem. Ska ägna en stund åt att låta ögonen vila på de himmelskt vackra dragen (nåja, han ser rätt gullig ut ). Synd bara att dragen har något sorgset över sig nu för tiden...
    Uh-oh, gråtattack...

• Daa

Ska göra det. När det blir typ 30 grader varmare.

ingenjörsbruden skrev 2010-01-07 16:05:31 följande:
    Gör en riktigt stor snögubbe o sparka sen sönder o samman den...men var noga så att det inte finns några barnfamiljer i närheten....de KAN bli rädda o ringa efter plåsterbilen.... *KRAMAR om o börjar rulla snöklot att massakrera*
  • Ninnnis

Fick massage nu på eftermiddagen, och fick rejält ont i huvudet efter det... Måste nog dricka ännu mer vatten.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...