• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Snart kan du komma o hälsa på hemma hos mig, Ninnis!!
    Utan att behöva stå kvar i ett hörn pga alla flyttkartonger, barnvagn o div barnsaker som tar upp all ledig yta i lgh....

• Ninnnis

JAAAAAAAAAA! Jag vill komma och hälsa på! Jag står gärna i hörnet, om det behövs
  • ingenjörsbruden

Mina gåstavar hoppade ner från kroken igår när jag städade....funderade osså på att likvidera stavarna.....borde vara intressant att köra dem i en grenfräs..... *moahahahhahaa*

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 15:58:08 följande:
    JAAAAAAAAAA! Jag vill komma och hälsa på! Jag står gärna i hörnet, om det behövs
    Vi kan leka hela havet stormar om du vill!!!

*hopp hopp...svingar i gardinen....landar på en flyttkartong....*
  • Fru E

Ingis-ska snart ta mod till mig och ringa det handlar bara om ett nödlån ifall vi inte får sålt detta till vi ev flyttar till det nya, annars kan vi nog klara det. Så oavsett så är det kortsiktigt

• Fru E

Hmm...undra hur länge man jobbar på banken för än har de inte ringt tillbaka än och hon hade semester imorgon.....

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 15:58:08 följande:
    Du får hjärtans gärna komma NÄR som...*abstinens på social kontakt....darrar lite i hela kroppen*.....utom på lördag fm-lunch...för då ska jag putsa fönsterna i huset!! !!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 16:01:39 följande:
    Brukar de inte ha öppet längre på torsdagar, EA?
    Hmm.. ja det brukar de väl....men det är ju iofs många som tar ut klämdagar nu i denna veckan....
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...