• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

*SPLATT*

ingenjörsbruden skrev 2010-01-07 16:22:03 följande:
    *pang.....gardinen brister o ingis far rätt in i väggen med armar o ben utsträckta á la tecknad-stil*
  • Jenny står brud 090801

Jag har precis kommit på att jag är lite halvknäpp Har suttit och kollat på "inför melodifestivalen 2010 nu (spelade in det hörrom dagen då mannen vägrar se det med mig)
    Och ojjj vad jag längtar till det sätter igång igen, jag älskar verkligen hela den cirkusen!! För visst är man väl lite knäpp när man får gåshud av att se återblickarna på bra framträdanden Kan ju även säga att mitt första tv-minne är när carola vann 1991...

• Ninnnis

När Carola vann 1991 var jag på högstadiedisco, och på den stora tv:n i lobbyn alternerade de mellan att visa eurovisionen och finalen i hockey-VM, som Sverige vann samma kväll... Jag var nog mer intresserad av hockeyn

• Jenny står brud 090801

ja, det är nog så. Men för melodifestivalen är jag gärna det Försöker antyda till mannen att jag vill gå och titta på en av delfinalerna iår. Tycker att han kan ge mig det i 25 års present... fyller ju år precis i hela den vevan. Men med tanke på hur bra männen är på att fatta sådana antydningar kanske det är bättre jag pratar klarspråk så han verkligen förstår

• Jenny står brud 090801
    Ninnnis skrev 2010-01-07 16:42:31 följande:
    När Carola vann 1991 var jag på högstadiedisco, och på den stora tv:n i lobbyn alternerade de mellan att visa eurovisionen och finalen i hockey-VM, som Sverige vann samma kväll... Jag var nog mer intresserad av hockeyn
  • Ninnnis

Haha, ja det är nog säkrast!

25 år? Vilken ungdom du är

Nähäpp, nu ska jag åka och träna.

och kram allihop, hoppas kvällen blir i alla fall lite bättre än dagen... (Villemoa...? )

• Fru E

Tror inte att hon från banken ringer ändå (eller så gör hon det imorgon på sin semester) men borde kunna ringa och jaga på måndag morgon istället eller? Vet inte hur snabbt man "brukar" lägga bud? Borde räcka om vi lägger bud på måndag förmiddag när visningen är på söndag, eller vad tror ni?

Hatar att inte veta saker *mutter* säger man att man ska ringa så ringer man

• Fjällbruttan

Hrrrmmm... en hemsk bekännelse!!!!
    När Carola  vann -91 åkte jag härifrån (var uppe med väninna och åkte skidor) till Hemavan för att festa...
    Med i bussen fanns maken... med sin dåvarande tjej...
    När vi åkte hem hade han och jag hånglat så hela jag blossade...
    och de skulle stanna i Hemavan, men jag var lycklig ändå!
    Redan då var det hett mellan oss

Sitter och nynnar Krakel Spektakel nu och ungarna tittar så konstigt på mig

Förutom att svärmor tänker lämna in så har tv:n just börjat paja.. allt är blått
    Men när jag bankar på den så får den färg en stund, min näve börjar ömma...
    Jag slår lite åt Daa på en gång!

• Villemoa

Jaha, inget plus....MEN jag säger varken bu eller bä förrän indianerna kommer eller ett plus på stickan visar sig. Jag vägrar bli besviken förrän då!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...