• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Däremot har jag lite svårt att hinna med o skriva här just nu. Mina föräldrar är här den här veckan för att pappa skall göra klart det sista i badrummet och "nya" toan. Att mamma är här är väldigt trevligt men hon ger mig inte mkt lugn att sitta framför datorn. Så fort jag sätter mig är det något hon vill. Eller nu så har hon lyckats stå här och hänga bakom datorn och babbla. Som sagt jag har inget emot att ha henne här. Men jag får ingen stund för mig själv. Försöker jag vila så plockar hon vidare och vill då veta var jag har ditt eller datt. Min kära mamma.

Igår var jag och luncha på stan med en gravid kompis och hennes lilla 1-åring. Gud vad söt hon är lilla tjejen.
    därefter byggde vi glasvägg till duschen, blir så fint. Men när det väl var klart var jag helt slut och hamnade i soffan.

Vad ni skrivit och kommentera på det får jag göra senare.
    Har ialla fall förstått att Blommis födelsedag inte blev den bästa. *skickar kramar och en stor mumsig tårta*

• lanovia 08

Hehe appropå ryggont, nej det är rätt bra idag.
    Men igår slog jag nog rekordet i dumma sätt att glömma att man är gravid och har en mage. På kvällarna har jag ju haft rätt ont det sista och inte varit så rörlig. Vilket har gjort att jag knappt kunnat krångla på mig täcket själv. Igår mådde jag prima och kunde nästan gjort kullerbyttor. Detta gjorde mig så glad så när jag la mig passade jag på att kasta mig på magen. Blev lite förvånad över hur ont det gjorde innan jag kom på att jag hade en stor mage ivägen.

• Ninnnis

Lanovia, då!

Villemoa, vad söt hon är! Jag fortsätter förresten hålla tummarna ett tag till...

• Daa

Lanovia:
    Skönt att du mådde prima iaf.

Villemoa: vilken fin bild på allra sötaste lilla Moa.

Jenny: hur mår du idag? Är du hemma och vilar dig? *krya-på-dig-kram*

Blommis: skönt att födelsedagen fick ett bättre slut.

*vinkar till Ninnis*

• Daa

Sitter och väntar på svärfar som ska skjutsa mig till sjukhuset. Vi kom fram till att det var lika bra, för det är väldigt kallt och jag har ju ingen aning om hur länge besöket kommer att vara. Stackars lilla passaten mår nog bättre hemmavid.
    *suckar tungt*

• Ninnnis

Solen skiner, det är fredag och bästaste bästisen kommer ikväll, det blir tjejhelg hela helgen

Det var -13 grader imorse, vilket är ganska kallt för att vara Skåne... Om man lägger till vinden så blir den effektiva kylan betydligt kallare än det termometern visar.

• Ninnnis

Åh, Daa, jag hoppas det går bra på sjukhuset och att du slipper mer krångel nu! *kramar*

• Jenny står brud 090801

Daa: Hoppas att det kommer gå bra på sjukhuset. Skönt att du blir skjutsad dit. Krångel med bilar är absolut inget du behöver nu. *Kramar*

Ninnis: Låter som du kommer få ett toppen helg!! Ja det är verkligen kallt nu, mannen sa att det var -17 när han gick upp vid 8 här idag...

Villemoa: Dottern är underbart söt, VILKEN BILD!! *Fortsätter hålla tummarna*

Lanovia:

Blomman: Hoppas att du får en bättre dag idag, det är du färd efter gårdagen.

Jag är hemma idag och vilar upp mig, det känns som rätt beslut för mitt huvud vill inte riktigt vara med. Funkar bra när jag sitter still men det gör ont så fort jag rör mig

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...