• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Funderar på om jag ska ta lite snygga bilder på vårt hus nu när det är sol och snö
    Konstaterade förra veckan att vi inte har en enda bild på vår trädgård sedan vi gjorde om den inte så bra om man ska sälja med snygga bilder men men

• Daa

Skit.
    Varför ska de ge falska signaler för? *sparkar på kräken*

*kramar om Villemoa*

Villemoa skrev 2010-01-08 13:01:12 följande:
    The f-ing red lady is singing as we speak
  • Daa

Det gick ganska fort hos läkaren idag. Undersökning, VUL och så vidare. Börjar vara ganska duktig patient när det gäller sånt.
    Det såg bra ut, sa hon, en liten slemhinna men inga rester.
    Eftersom jag har feber, molvärk och känner mig sjuk vågade hon inte chansa på att jag inte har en infektion, så det blev antibiotika.
    Enda nackdelen är att jag kan få krångel med magen. Jag hävdade att det inte gör något, för det har jag redan. Hon visste nog inte om hon skulle le åt den kommentaren eller inte.

Så även om det känns skit att det blev besvärligheter så är jag iaf omhändertagen nu. Hann även få en kopp kaffe med några arbetskamrater och en kram av en Broder I Bedrövelsen (han går igenom sitt livs kris, men den är av helt annan karaktär: separation). De känner f ö till vad som har hänt, för det berättade jag redan när jag sjukanmälde mig i måndags och jag bad honom jag pratade med berätta vidare så jag skulle slippa.

• Fru Bygg

Vad skönt att det gick bra hos läkare idag Daa. Känns som det var en bra läkare du kom till!

• Hvidbrud

Jaaaa! BT-fika!

Ninnnis skrev 2010-01-07 16:08:54 följande:
    JAAAA, BT-fika!
    [/citat]
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-07 16:12:27 följande:
    [citat]
    EA&MJ skrev 2010-01-07 16:08:42 följande:
    Hahaha ja det är inte min favo-syssla heller...men i ett nytt hus...som jag inte kunnat göra mkt på....DÅ är jag JÄTTESUGEN!O så lite praktisk....ska ju ha dop den 20:e feb....o vi lär då ha bott i huset typ.....18-17 dagar...så allt som kan göras innan...det är bra...
    Då blir det gjort i alla fall! Som att dra av ett plåster!
  • Fru Bygg

Tråkigt att indianerna har hittat dig Villemoa, det såg ju så bra ut.

• Daa

Men åh... *avis*
    Fru Bygg skrev 2010-01-08 13:33:35 följande:

Jippie för BT-fika!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...