• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Blommis, kom du fram till IVF-människorna till slut? Har ni gjort någon tidsplan?

• Villemoa

Vi som inte har en öppen spis får sitta framför fejk-brasan

Bland det mysigaste jag vet är när hon ligger mellan oss i sängen och liksom "borrar" in sig i en eller när hon somnat och jag klappar henne över huvudet och pussar på den mjuka, varma lilla kinden. Får nypa mig ibland för att inse att JAG har varit med och skapat det lilla livet (som jag för övrigt lagt in en ny bild på i mitt galleri).

passionsblomman skrev 2010-01-07 22:24:36 följande:
    Det bästa myset man kan ha!
  • Villemoa

Ja just det, hon skulle ju instruera maken när det var dags

Ninnnis skrev 2010-01-07 22:32:47 följande:
    Nääää, det kan jag inte tänka mig! Hon lovade ju att meddela oss innan hon föder?!
  • passionsblomman

Ninnis, har bara meddelat sköterskan att vi ämnar hoppa på tåget så att säga. Hon meddelar läkaren på måndag och det är visst så att man ska spraya from dag 21, så det är som sköterskan sa "ingen ko på isen" eftersom jag fick indianbesök igår och alltså bara är på dag 2.

Jag måste nog få all info en gång till minst för det var värst vad tomt det är i skallen på allt de berättade förut...

Dagen kunde faktiskt inte gärna ha slutat lika dåligt. Nu orkar jag dessutom inte gråta mer, för det svider i hela ansiktet efter den här dagen.

• passionsblomman

Fina tjejen!

Villemoa skrev 2010-01-07 22:37:11 följande:
    Vi som inte har en öppen spis får sitta framför fejk-brasan Bland det mysigaste jag vet är när hon ligger mellan oss i sängen och liksom "borrar" in sig i en eller när hon somnat och jag klappar henne över huvudet och pussar på den mjuka, varma lilla kinden. Får nypa mig ibland för att inse att JAG har varit med och skapat det lilla livet (som jag för övrigt lagt in en ny bild på i mitt galleri).
  • Villemoa

Ja, hon är mitt stora lilla ♥

passionsblomman skrev 2010-01-07 22:44:09 följande:
    Fina tjejen!
  • lanovia 08

Nejdå. Här är så lugnt så lugnt. Inte minsta försök till att komma ut just nu.
    Spillevinken gör skäl för sitt smeknamn även denna gång. För bara ett tag sedan kändes det som liten tänkte pluppa vilken dag som helst. Men nu är det stiltje.

Villemoa skrev 2010-01-07 22:00:28 följande:
    Men vejt a minit, var är lanovia?? Spillevink på väg kanske?
  • Leksi

Grattis i efterskott Blomman! Även om din födelsedag inte blev så bra... Men slutet gott allting gott.

Vilken underbart söt dotter du har Villemoa! Och vilken fin bild, har ni fotat själva? Imponerad i så fall... Fortsätter hålla tummarna för plus!

Hej Lanovia! Skönt att Spillevinken lugnat ner sig lite. Inget ryggont idag?

Hoppas du mår bättre idag Jenny! Men att du är hemma så du får kurera dig riktigt frisk över helgen. By the way så har du ett till fan of Melodifestivalen här. Jag såg också det där inför-programmet och bara LÄNGTAR!

Nu ska jag dyka tillbaka ner i boksluts-hell. Hej på ett tag.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...