• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

EA&MJ skrev 2010-01-07 16:03:48 följande:

Ninnis-jo kanske, får hoppas på det....Ingis-det är bara att säga till om du vill ha besök, klättrar snart på väggarna i min ensamhet
    Babsolut!! Man får komma en o en o hälsa på när vi bor i lgh....men SEN.....Tänkte ha en lite BT-fika i huset ....
  • Daa

*kramar tillbaka, tar mig samman och börjar göra mig klar för middag hos svärföräldrarna*

Ninnnis skrev 2010-01-07 16:07:36 följande:
    *kramar Daa hårt hårt hårt*
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-07 16:05:59 följande:
    Oh, ska du putsa fönster, Ingis?! Då håller jag mig undan
    hahaha ja sist jag gjorde det så satte ju förlossningen igång...dagen efter iofs...
  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2010-01-07 16:06:15 följande:
    Fast nu kom maken hem. Ska ägna en stund åt att låta ögonen vila på de himmelskt vackra dragen (nåja, han ser rätt gullig ut ). Synd bara att dragen har något sorgset över sig nu för tiden...Uh-oh, gråtattack...
    *kramar......MASSOR*
  • Fru E

Daa-vet svärföräldrarna om missfallet?

• ingenjörsbruden

EA&MJ skrev 2010-01-07 16:08:42 följande:

Hatar att putsa fönster *urkans*
    Hahaha ja det är inte min favo-syssla heller...men i ett nytt hus...som jag inte kunnat göra mkt på....DÅ är jag JÄTTESUGEN!

O så lite praktisk....ska ju ha dop den 20:e feb....o vi lär då ha bott i huset typ.....18-17 dagar...så allt som kan göras innan...det är bra...
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...