• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Heloise

Åh blomman sån skitdag! Avmif får du inga råd om träning, däremot fungerar det bra att dricka en drink innan man går och provar kläder, alt glömma glasögonen hemma.

Håller tummarna för dig Villemoa, jag ska köpa sådana där ÄL stickor idag, eftersom min mensen hoppat runt på sistonde

• Fru E

Jenny-för mig brukar det variera månad till månad hur mycket det ömmar och vilka

• Daa

Nu har jag pratat med gynsköterskan. Det var inte Oempatisk, skönt.
    Det var inget snack om saken. Hon bokade in en tid åt mig imorgon och var noga med att påpeka att jag skulle åka in akut ändå om jag blev sämre ikväll.
    Hon blev lite orolig att MF:et inte är helt klart utan att det är kvar rester.
    Så. Nu när jag inte längre är nervös över att ringa gyn kan jag ägna mig åt att vara bitter över att MF:et inte kunde gå enkelt den här gången heller.
    Om jag vore en person som ägnade mig åt svordomar skulle jag svära så det osar.
    Dags för en ny gråtattack.

• Ninnnis

Vilket jäkla skit, Daa!

BRA att du tog mod till dig och ringde, annars hade det kanske kunnat bli riktigt illa. Kraaaaaaaam!

Men du, ibland hjälper det att svära... Prova!

• ingenjörsbruden

Hej o hå i tråden den blå..... det skvalar av tårar både här o där.....*delar ut näsdukar, gör en ful grimas o kittlar Bellabus så hon kiknar så att alla skrattar lite*

Fy fasen sicken tradig dag, Blommis! O ett stort MORR på karlar som inte lyssnar eller gör som man ber dem.

Daa: Skönt att det inte var den okänsliga subban. Vissa människor borde inte få jobba i yrken som inkluderar mänsklig kontakt....

EA...säger bara....banker SUGER!!! Man är så himla utelämnad till dem....nää jag gillar INTE banker...sånt jäkla strul vi har haft med vår bank....*suckar tungt*
    Låna kr av föräldrarna....skriv ett avtal bara....om ni är flera syskon så är det viktigt att allt som rör kr kommer på pränt...blir bara en massa groll annars.....OM föräldrarna vill låna ut (så förutsätter jag att de räknat på att de inte behöver kr) så är det jättesnällt....kan om man vill räknas som ett förskott på arvet. O så får de se o veta vart pengarna går o att det är till ngt riktigt bra.

• ingenjörsbruden

Hahahaha det där kan man ju tolka som att jag uppmuntrar Ninnis till att vara våldsam.... hihihihi

Ville bara :a på henne för att hon är så go!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...