• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Det blev översvämning på hela badrumsgolvet när jag skulle tappa ur badvattnet.

Jag borde aldrg ha stigit upp idag.

Ninnnis skrev 2010-01-07 12:10:23 följande:
    Blommis, ta ett lååångt skönt bad, det är du värd just nu!
  • passionsblomman

Vet ni vad?

Det här blev nog en sådan där gång då en sak blev fel men sedan komallt annat i hela tillvaron man tycker är svårt och jbbigt och känner sig liten inför.

För jag bara gråter och gråter. Helt stilla utan hulkanden, men det bara forsar. Hela tiden. Det slutar inte.

Min födelsedag är nog den minsta faktorn av alla i det hela.

Nu sitter jag och försöker kommma fram till gyn för att meddela att vi tänker göra det där ivf-försöket. Och varje gång det tutar upptaget rinner tårarna ännu mer. Jättebalanserat och stabilt.

• Daa

Jobbigt när det blir sådär, Blommis. *kramar om*

Sitter och funderar på om jag också ska ringa gyn eller inte. Kommer de att skratta åt mig när jag undrar över molvärken som kommer och går i tjejmagen, den lätta höjningen av kroppstemperaturen och den allmänna sjukdomskänslan?

• Ninnnis

Blommis, jag känner SÅ igen mig i det du skriver. Något som egentligen kanske är en petitess blir droppen som får bägaren att rinna över, och plötsligt ser man bara allt det svåra och jobbiga i tillvaron. Det är svårt att se någotsomhelst ljus när man har kolsvarta glasögon på sig... Det händer mig med jämna mellanrum, och det var inte så fasligt länge sedan det hände sist.

Pepp och glada tillrop är förmodligen inte det du behöver just nu. Jag vill bara säga att det är helt ok att gråta (även hulka, om det behövs) och att här kan du spy av dig hur mycket som helst. Obegränsad mängd kramar får du också!

• Ninnnis

Daa, det är klart du ska ringa! De vet ju vad du har gått igenom, de kommer naturligtvis INTE att skratta. Ring nu, omedelbums! *tittar strängt (men vänligt)*

• Fjällbruttan

Kramar i massor till finaste födelsedagsbarnet Blomman!
    Av mig får du en jättepacke näsdukar
    Sen dukar vi upp ett kakfat med 20 sorters kakor, ett säkert sätt at komma fram på telefonen är att ha munnen full av kakor så man inte kan prata utan mumlar nåt väldigt underligt!
    Så proppa munnen full nu

Anlednigen till översvämmning i badrummet är att sambon ska straffas för sin klantighet och tvingas rensa avloppet, ett lagomt äckligt straff

Du, jag tyck om du!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...