• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

När jag var 19 år åkte jag till London för att jobba. Jag kände ingen, hade aldrig varit i London och visste inte vart jag skulle bo eller jobba. Hade bokat hotell i en vecka samt flyg hem efter en vecka om allt skulle skita sig.

Redan första kvällen träffade jag en tjej som sedan blev min "flatmate". Vi bodde först två, sedan tre, personer i en etta, sedan sex personer i en fyra (svenskar, australiensare och finnar). Jobb hittade jag inom en vecka. Efter ett tag träffade jag min första stora kärlek. Hade det inte varit för att det visade sig att han var en oansvarig och opålitlig spoling så hade jag nog varit kvar där än...

Jag stannde i ett år, och det var ett av de roligaste och mest lärorika åren i mitt liv. Jag lärde mig att ta ansvar för mig själv och mitt eget liv, och att jobba på pub i London var nog det roligaste jobb jag har haft. Så lillasyster (som är 18 år) har nog blivit lite inspirerad av mig...

• Jenny står brud 090801

Häftigt Ninnis att du vågade åka iväg så själv!!

• Ninnnis

Ja, det var läskigt och nervöst, men så jäkla skoj och nyttigt!

När jag var 20 år och kom hem från London flyttade jag till Malmö och pluggade, året efter fick jag jobb som flygvärdinna i Oslo och flyttade dit. Första gången jag satte min fot i Oslo var när jag var på den första intervjun. Visserligen hade mina föräldrar och syster flyttat till Norge, men de bor 1,5 timme från Oslo. I samma veva träffade jag maken, så efter ett halvår i Oslo flyttade han dit

Så, nu fick ni en del av min livshistoria

För mig har det varit oerhört givande att våga kasta mig ut i "det okända", men det är så klart olika hur man är.

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

vill bara meddela att vi lever, flyttpackar o busar för fulla muggar! Hinner inte ens komma in o läsa

Snart följer ett par veckor med lite eller ingen nätkontakt alls.....
    Beror lite på hur Telia hinner med att koppla in vårt hus o så....håll tummen för att de hinner göra det innan vi flyttar.

Har inte många dagar kvar i lgh nu.....23-24 flyttar vi allt fr lgh o helgen efter så ska den städas massor....undertiden så bor vi nog hos svärisarna....för någon SMART stolle har bokat vitvaruleveransen till den 2 feb....nåja...

Massa KRAMAR till er alla!!!
    Extra många till Daa!

• Jenny står brud 090801

grattis på födelsedagen blommis!!! hoppas du får en underbar dag!!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...