• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ankan80

Daa:
    Jag klarade mig på trosskydd redan 1-2 dagar efter skrapningen.
    Kan nog vara väldigt olika och säkert normalt.
    Kram

• Ninnnis

Japp, jag jobbar som vanligt. Trist att vara dålig när man är ledig, Jenny. Hoppas du kryar på dig

Det var lite snö och kallt imorse också, men inte som igår.

• Fru Bygg

Hej Ninnnis!
    Hoppas det går bra på jobbet! Det är ju snart helg igen.. Hade du en myskväll hemma själv igår?

• Fru Bygg

Jag hade en mysig eftermiddag med två underbara och goa tjejer igår, Hvidis och lilla E. Hvidis var lika trevlig som jag anat och lilla E var så söt. Tror att både Ella och Esther också hade skoj! Klart att vi ska göra om detta!

• Fru Bygg

Bruttan.. så underbart av er att ställa upp för kompisen och städa för dem. Jag hade också gråtit av lycka om ngt hade gjort det för mig.

• Ninnnis

Hej Fru Bygg! Vad trevligt ni verkar ha haft det igår! *avis* Nästa gång vill jag också vara med

Jag hade en mysig hemmakväll igår, lagade lite mat, tog ett glas vin och myste i soffan. Gick och lade mig klockan 21, men lillasyster ringde och behövde hjälp angående val av universitet och det tog en stund

• Daa

Tack, Ankan. Då bestämmer jag att allt är som det ska. Kram.

• Fru Bygg

Låter som du hade en mysig kväll!
    Synd att du inte kunde somna vid 21, men du är ju en snäll syster som hjälper till. Ska hon börja läsa här i trakterna?

• Daa

Ninnis: här är det -15, dvs kallt, men inte våldsamt kallt för årstiden. Däremot har det varit kallt länge och det märks på elförbrukningen.
    Måste väcka upp passaten om det blir så att jag åker till jobbet imorgon.

Igår upptäckte vi att det inte är kolmörkt vid 14-tiden längre och det känns inte helt fel.

• Fru Bygg

Visst är det skönt att det börjar bli lite ljusare längre om dagarna.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...