• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Just nu är det rätt bra.
    Tog två alvedon och la mig, har sovit som en stock och trollat bort ryggontet. Tyvärr känner jag att det är där lite svagt så det kommer säkert tillbaka.

Ninnnis skrev 2010-01-05 14:05:57 följande:
    Hur är det med dig, Lanovia? *orolig*
  • lanovia 08

Ninnis låter som att du har en skön kväll inplanerad. Man behöver ta hand om sig själv ibland med egokvällar.

Vi skall egentligen till Hornbach. Har lite saker vi behöver få köpt. Skulle varit dit igår men då var det ju helt chanslöst att jag skulle fixa det så vi får se hur det går idag. Finns inte en chans att mannen släpper ut mig om jag visar mista tendens till att inte fixa det.
    Han är så orolig för sin gravida fru.

Ninnis jag skall instruera honom.

• lanovia 08

Vad tråkigt om du blir sämre. En lugn em/kväll i soffan låter klokt.

Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-05 14:10:05 följande:

själv känner jag mig lite hängig idag, förkylningen och huvudvärken har blivit sämre. Så här görs det inte många knop... blir nog soffan i em...
  • passionsblomman

Aaaaaa!

Datorn fick spelet och jag kunde inte komma in på nätet på massa länge!

Fast jag har också städat lite och lagat mat åt sonen och hans kompis och haft ett maratonsnack med syrran i telefon. Men ändå!!!

• Hvidbrud

Hej! Har haft en jätte mysig eftermiddag med den väldigt trevliga fru bygg och hennes underbara Ella - gullunge! Det får vi göra om!

Ninnis: låter som en bra plan, kryper upp brevid dig med en filt ock varm choklad med grädde...

Lanovia: du ska bara ta det lugnt, din man har rätt. Snart har du en liten bebis som kommer att behöva all din energi, så nu gäller det att ladda. Din kropp ropar viiiiila!

• Jenny står brud 090801

*Tittar in och säger hej*
    Här var det lugnt idag!! Inga indianer har hittat hit ännu, men känslan i magen och ryggen är kvar...

• Fjällbruttan

Hej tjejer!!

Daa, största varmaste kramen till dig och din man!
    Blev så ledsen när jag läste om hur det gått, tårarna bara rann, det är så jäkla orättvist! Hoppades så för er skull!
    Skönt att du skriver av dig lite här och fortsätt att göra det, det är ju därför vi finns för varandra!!

Kram kram kram kram kram

• Fjällbruttan

Lanovia, tycker som de andra, dags att kolla upp vad som spökar i ryggen, är ju vidrigt att gå och ha så ont!

Cyklop i munnen... ehh.. ja då ser man ut som llilla vild när hon ska leka med storasysters grejor

Sällar mig till den stora visslarskaran och hoppas det blir en fin födelsedagspresent till Blomman!

Här är det svinkallt igen men jag och döttrarna trotsade kylan och for till min bästa vän och städade hela deras hus idag
    De for ju på lassa med sin lilleman och fick droppa allt där de stod, och nu en och halv vecka senare blev de utskrivna. Tyckte de kunde få komma hem till ett rent och lugnt och fridfullt hus Mannen var dit efter jobbet och tände marschaller också så det skulle lysa för dem.

Han ligger för övrigt utslagen på soffan, 4 dagars stenhårt jobb efter knorrinfluensa har gjort honom något... ehh..matt!
    Sen pratade han med sin mamma som sa att hon orkar nog inte länge till så på torsdag far vi till Lycksele på lassa och hälsar på henne. Allt verkar rasa i hennes kropp nu, hoppas bara att hon får det så smärtfritt som möjligt!
    Men just nu är det jobbiga 23 mil mellan oss...
    Ibland ligger allt så ocentralt mot vår lilla by, konstigt va?
    (Nä, vi är inte galna, vi vägrar bara hamna i jättesvackan vi hade innan jul, så nu bär vi varandra och ser det positiva i allt!!! )

Kram till er alla!

• Hvidbrud

Heja er bruttan! Vad härligt för famijen att komma hem till nyatädat hus, det tror jag att de verkligen sätter pris på. Gulle er!

• passionsblomman
    Fjällbruttan skrev 2010-01-05 21:52:46 följande:
    Här är det svinkallt igen men jag och döttrarna trotsade kylan och for till min bästa vän och städade hela deras hus idag De for ju på lassa med sin lilleman och fick droppa allt där de stod, och nu en och halv vecka senare blev de utskrivna. Tyckte de kunde få komma hem till ett rent och lugnt och fridfullt hus Mannen var dit efter jobbet och tände marschaller också så det skulle lysa för dem.
    Bruttan, det här var förbanne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades....

...eller vänta! Jag HAR ju inte konfirmerat mig ....

Skitsamma! Kan du inte bli min bästa vän också och gärna anlägga er turistjofräs HÄR istället? Jag vill också ha någon som städar så det lyser hos mig!!!

Din vän ska vara väldigt tacksam att hon har dig. jag hade gråtit om det var jag som kom hem så. förresten så gråter jag bara jag tänker på att hon får komma hem så!

Underbart!!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...