• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

EA: vi är inne på andra försöket efter MF. Först tänkte jag testa imorgon men har nu bestämt för att vänta tills åtminstone torsdag. BIM fredag eller lördag beroende på hur lång cykeln är den här månaden. Hej förresten!

• Jenny står brud 090801

Hej EA&MJ!
    Jag är på dag 27 idag, ömmande tuttar kan ju som du säger bero på flera saker hoppas på indianbesök snart för det skulle ju innebära att provera fungerade för cykeln iaf... känns faktiskt lite så i magen och ryggen oxå nu ikväll, men vet ju inte om det funkar så vågar bara hoppas lite på att det är på intågande.
    EA&MJ skrev 2010-01-04 18:39:40 följande:

Jenny-tänkte på din väninna som inte berättade att hon var gravid i v 12. Jag kommer nog att berätta så fort vi lyckats för de närmaste tjejkompisarna eftersom vi umgås varje vecka och de vet om vår resa. Men övriga kompisar får nog vänta till efter v 12 om det nu inte blir någon stor fest eller så.Vilken dag är du på nu i cykeln?Ömma bröst kan tyvärr både tyda på tant och på plus.....jag har slutat analysera symptom eftersom alla kan tyda på båda sakerna nästan
  • Jenny står brud 090801

Låter spännande Villemoa!! Håller tummarna

Villemoa skrev 2010-01-04 18:14:24 följande:
    Jenny: jaa det har jag allt! Mina bröst ömmar och känns tunga och lite större och så har jag molvärk i magen. Så här har det varit några dagar nu. Brukar inte ha så här innan mens och de enstaka gånger det hänt har det varit dagen innan typ. Så jag väntar med spänning på att testa
  • Jenny står brud 090801

Skönt att ta lite extra semester, det är man värd ibland!!
    EA&MJ skrev 2010-01-04 18:47:30 följande:

Fru Bygg-jag gjorde en kupp igår kväll och tog lite semester till så är ledig tom onsdag men kan vara flexibel torsdag och fredag eftersom jag inte har bokat in på vilken ort jag ska sitta
  • Jenny står brud 090801

Förstår att du blir irriterad, riktigt trist när man tror man skall "bli av" med något och så blir det inte så... vi har en bil som står här utanför där detsamma gäller. Men en garderob borde vara lättare att sälja en en bil, *hoppas, hoppas att du snart får mer plats i hallen*
    EA&MJ skrev 2010-01-04 18:46:08 följande:

Är lite smått irriterad eftersom kvinnan som ville köpa vår "garderob" i hallen ringde en timme innan de skulle hämta den och sa att nej vi vill inte ha den längre ehhhhhh!?!?! Varför ringer man och säger att man vill ha den och tom prutar om man sedan inte vill ha den precis innan den ska hämtas? *mutter mutter* så nu står det en stor koloss i vår hall och tar plats. Hoppas att någon annan snart ringer och vill ha den, har iofs bara legat ute i 5 dagar varav det varit nyår ett par dagar.....
  • Hvidbrud

Börjar med att ge Daa den största, varmaste kramen i hela världen. Kära vännen vad jag känner med dig! Det var ju inte vad vi trodde var meningen! Kramar tills armarna blir lama och lite till.

• Jenny står brud 090801

Nu har vi bokat en weekend, vi skall åka iväg sista helgen i januari... fira att vi varit gifta ½ år!! Ska bli så mysigt. Fick det som bröllopspresent...

• Hvidbrud

Jag är gärna med på bt träff i morgon efter halv två. Resten av veckan kan jeg tyvärr inte, ska till Blekinge ock mysa med min mamma och Esther. Första ggn bara vi två ska ut på äventyr( om man inte räknar med när vi var i kbh när lilla e var 3 veckor). Det ska bli jätte härligt! Altså i te att vara utan Batman men att vara hos mammsingen!

• Hvidbrud

Du, vi berättade inte för någon ( förutom er då) att jag var gravid. Jag är lite skrockfull men min egen Batman är väääääldigt skrockfull. Min bror berättade ganska fort att de var gravida med lilla kusinen och blev nästan(?) sur att vi inte sagt något förrän efter ultraljudet i v. 12.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...