Häj.
Hemma från jobbet idag och imorgon (chefen sms:ade och tyckte att jag gott kunde vara hemma hela veckan om det behövs. Skönt att ha hans stöd).
Kommer väl att hänga här idag, men kanske inte orka kommentera så mycket utan bara vara ego. Jag känner ert stöd och är mycket tacksam för det.
Jag hoppas att mina plusbaciller funkar bättre än mitt plus och håller tummarna för er som närmar er BIM.
Chocken börjar släppa sitt grepp, det är ganska tydligt. Avgrunden som öppnar sig är för djup för att jag ska våga tänka på vad som finns därnere (oj, så melodramatiskt det blev. Fast jag kan tycka att det känns bra att uttrycka sina känslor i konstiga metaforer ibland. En konstig egenhet, men men...).
Stämningen vid frukostbordet var tryckt och jag blev ett ögonblick orolig över hur det ska gå för oss. Men så drog maken mig intill sig i ett försök att skägga mig och jag hånade honom för det misslyckade försöket. För ett ögonblick var allt som vanligt, med små hyss och retsamheter.
Så jag vet att vi kommer att klara det. Men shit, vad jobbigt det kommer att bli. *trött ända in i själen*
Än en gång, tack för att ni finns.
(och ja, jag tänker på er och vill höra allt om hur ni har det. Om kompisar som gör en ledsen, svåra förvärkar, jobbiga morgnar och gulliga gudsöner. Och så de fina hundarna förstås.
)