• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Jenny, är du mest ledsen över att hon inte sagt något tidigare tror du?
    Själv har jag märkt att de flesta tyckte vi berättade så tidigt. som om det betydde otur eller så att säga något innan v 12. Många tjejr jag pratat med utrrycker det så, som att man riskerar sin lycka genom att prata högt om den innan de där 12 veckorna gått.
    Kanske är hon en av dem?

• Ninnnis

That´s what friends are for

passionsblomman skrev 2010-01-04 10:57:28 följande:
    Nu har det gått ett år snart sedan jag ringde det där första samtalet. (tack Ninnis för att du tjatade... )
    Jag tror att det är ett bra beslut, då har ni verkligen gjort allt ni kunnat. Det hade nog inte varit kul att sitta i framtiden och undra "tänk OM det hade fungerat"... Men det viktigaste är ju att ni båda vill detta, och det är jag glad för att ni gör!
  • Fru Bygg

Tack blommis!

Men det känns lite dumt att vara medlem där. Gillar ju inte FL, älskar däremot BT. Vet inte vad man skulle gjort utan er alla! Det enda som är synd (och bra iofs) med denna tråden är att vi alla är spridda över hela sverige...

• Ninnnis

Fru Bygg, jag tror också FL kan vara bra, bara man filtrerar lite.

Jenny, jag förstår att det känns jobbigt med kompisen. Jag tänkte som Blommis, att många inte verkar vilja berätta för NÅGON innan det har gått 12 veckor. Styrkekram!

• Ninnnis

Jag är naturligtvis också inne på FL med jämna mellanrum, men jag blir oftaste trött bara jag ser alla trådtitlar

• Jenny står brud 090801

Det kanske är så... men blir ändå besviken eftersom vi pratat om just det, att vi skulle ringa varandra så fort vi plussade...
    Sen är det säkert en beskvikelse från min sida, att jag inte blir gravid, när vi försökt ett tag och så blir hon det innan de ens börjat försöka...

passionsblomman skrev 2010-01-04 11:11:43 följande:
    Jenny, är du mest ledsen över att hon inte sagt något tidigare tror du?Själv har jag märkt att de flesta tyckte vi berättade så tidigt. som om det betydde otur eller så att säga något innan v 12. Många tjejr jag pratat med utrrycker det så, som att man riskerar sin lycka genom att prata högt om den innan de där 12 veckorna gått.Kanske är hon en av dem?
  • Fru Bygg

Ja, nu har jag lagt upp en tråd iallafall för mammor i helsingborg. Vi får se om ngn nappar.
    Hade varit skoj med en BT-träff i skåne snart, tycker jag...

• Jenny står brud 090801

Tack för kramen Ninnis!!

Jag vet att vi inte har föskt länge sen idag känns det väldigt länge...

• Fru Bygg

Jenny... Hoppas det inte är känsligt att fråga... Hur länge har ni försökt?

• Jenny står brud 090801

Sen augusti... slutade med mina piller i mars och har ju fortfarande inte fått en fungerande cykel, ingen cykel alls om jag skall vara mer korrekt...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...