• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Håller med!

passionsblomman skrev 2010-01-04 14:04:52 följande:
    Ninnis, du låter inte käck, du låter klok!
  • Jenny står brud 090801

Jag håller oxå med!
    När man läser vad ni skriver till mig låter det så självklart! Tack för alla hjälpande ord och kramar...

Daa skrev 2010-01-04 14:07:38 följande:
    Håller med!
  • Jenny står brud 090801

Jag borde verkligen bli bättre på att njuta av det jag faktiskt har. Har alltid varit en sådan person som längtat efter saker längre fram och då ibland missat det roliga som faktiskt händer i nuet. Jag har ju det faktiskt jättebra nu, måste försöka glädjas över det! Och njuta av tiden som jag och mannen faktiskt har tillsammans ensamma nu. Får nog bli mitt myårslöfte... men kommer alldeles säkert att behöva bli påmind om det ibland.

• passionsblomman

Jenny, jag lovar att påminna dig!!!

Det här är en tid i ditt liv som är full av förväntan och spänning inför Nya Stora Händelser i tillvaron. Och du har mannen i ditt liv att dela den med!

Jag tänkte på det i jul-hur många ensamma RIKTIGT ensamma människor det finns och hur glad jag är att jag har människor att samla runt mig. Det är stort. Hur galen man än kan bli på släkten ibland....

• Jenny står brud 090801

Nu skall jag sätta mig och virka färdigt ett par vantar jag påbörjade igår, förhoppningsvis är det ngt bra på tv som jag kan titta på oxå.

Mannen kommer vara hemma imorgon, han hade tänkt jobba men blev ändrade planer. JIPPI!! Då kan vi fortsätta lite med renoveringen

Är tillbaka lite senare

• Ninnnis

Jenny, jag är också urdålig på att leva i nuet och njuta av det jag har. Varför tror du jag måste påminna mig själv hela tiden om att glädjas över mina nio tiondelar...

Som vanligt är det lättare att peppa någon annan än att anamma det själv. Håhåjaja, man är allt bra knäpp!

• Fru Bygg

Ninnnis, du är så klok! Hoppas du bara försöker komma ihåg det själv också! Det är ju så sant som du säger, du har nio av tio och det är ju fantastiskt!

• Fru Bygg

Nu ska Ella och jag ut och gå en promenad. Eller rättare sagt, jag ska gå och Ella ska ligga i sin varma vagn helt inbäddad.. Det hade inte varit fel!

Sen ska vi laga lite mat till maken när han kommer hem från jobbet. Han har så mycket att göra, så vi tänkte överraska honom med middagen klar. Om Ella är på humör vill säga...

• Ninnnis

Tack, sötisar!

Om man skriver det för att peppa någon annan så fungerar det förhoppningsvis på en själv också...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...