• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Jenny-tänkte på din väninna som inte berättade att hon var gravid i v 12. Jag kommer nog att berätta så fort vi lyckats för de närmaste tjejkompisarna eftersom vi umgås varje vecka och de vet om vår resa. Men övriga kompisar får nog vänta till efter v 12 om det nu inte blir någon stor fest eller så.
    Vilken dag är du på nu i cykeln?
    Ömma bröst kan tyvärr både tyda på tant och på plus.....jag har slutat analysera symptom eftersom alla kan tyda på båda sakerna nästan

• Fru E

Ninnis- du ska se att 2010 blir vårt år med en spännande resa framför oss kanske är det så att vi kan följas åt lite i spåren efter Blommis

• Fru E

Fru Bygg-vilken bra idé om en Skånedejt du hade jag är gräsänkling denna veckan så hade varit trevligt med lite förströelse

• Fru E

Villemoa-vilket försök är ni på nu efter missfallet?

• Fru E

Blommis-blir det IVF här nere eller uppe hos er?

• Fru Bygg

EA&MJ skrev 2010-01-04 18:42:05 följande:

Fru Bygg-vilken bra idé om en Skånedejt du hade jag är gräsänkling denna veckan så hade varit trevligt med lite förströelse
    Jobbar du om dagarna eller är du ledig?
  • Fru E

Är lite smått irriterad eftersom kvinnan som ville köpa vår "garderob" i hallen ringde en timme innan de skulle hämta den och sa att nej vi vill inte ha den längre ehhhhhh!?!?! Varför ringer man och säger att man vill ha den och tom prutar om man sedan inte vill ha den precis innan den ska hämtas? *mutter mutter* så nu står det en stor koloss i vår hall och tar plats. Hoppas att någon annan snart ringer och vill ha den, har iofs bara legat ute i 5 dagar varav det varit nyår ett par dagar.....

• Fru E

Fru Bygg-jag gjorde en kupp igår kväll och tog lite semester till så är ledig tom onsdag men kan vara flexibel torsdag och fredag eftersom jag inte har bokat in på vilken ort jag ska sitta

• Fru Bygg

Det blir kanske lite snävt imorgon för mig. Antar att det blir i Malmö vi ses isåfall, så jag måste ju ta tåg ner. Jag kan på torsdag och fredag.

Kan Ingis och Hvidis då också? *ropar till Ingis och Hvidis*

Hur är det med er Ninnnis och Ankan? Jobbar ni om dagarna?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...