• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Det är ju precis så det är, man tycker att man tar ett beslut men ändå har man ingenting att säga till om. Och sen som i ert fall där man dessutom får betala dyrt för det...

• Jenny står brud 090801

En utav anledningarna till man avskyr frågan " när ska ni skaffa barn då?" som att det bara vore att ringa ett samtal och så var det fixat

• lanovia 08

Har varit ute ett ärende, kom tillbaka och skulle läsa vad som skrivits men jag orkar mig inte igenom allt. Värsta värken i magen har släppt. Men nu har jag så föbenat ont i en punkt i ryggen att jag bara vill lägga mig och gråta. Undrar om barnet trycker på något nerv där??
    Skall gå o se om jag kan tvinga i mig lite mat. Måste ju äta...

*skickar en kram till Daa och Jenny och alla andra som behöver*

• Fru Bygg

Daa... Det är bra att du är hemma idag. Skönt med en chef som förstår vad du går igenom. Se nu till att vara hemma så många dagar som du behöver för att må bättre. Ta det lugnt och gråt ut all sorg.

Jag är övertygad om att du och din man kommer att klara allt tillsammans. Ni verkar vara så goa och mysiga. Det kommer säkert att vara tryckt stämning mellan er ngn gång, men tror nog att det beror mer på er förlust än att ni glider isär!

• Fru Bygg

Åh Lanovia... Önskar att jag kunde komma hem till dig och göra lite lunch, så att du kunde vila på soffan bara.
    Du ska inte ta och kolla upp varför du har så ont då? Det är ju inte bra att du ska gå med sån smärta fram tills spillevinken är född. *kramar*

• passionsblomman

Precis vad jag funderar på i ett av alla inläggen... du måste ha någon nerv i kläm! Fy vad jobbigt att ha sådär ont!!!!

lanovia 08 skrev 2010-01-04 12:38:50 följande:

Har varit ute ett ärende, kom tillbaka och skulle läsa vad som skrivits men jag orkar mig inte igenom allt. Värsta värken i magen har släppt. Men nu har jag så föbenat ont i en punkt i ryggen att jag bara vill lägga mig och gråta. Undrar om barnet trycker på något nerv där??Skall gå o se om jag kan tvinga i mig lite mat. Måste ju äta...*skickar en kram till Daa och Jenny och alla andra som behöver*
  • Jenny står brud 090801

Jag måste hitta något annat att fokusera på oxå, nu är det så mycket funderande kring hela barnkarusellen. Bland det första jag tänkte på nyårsafton var att vi har tre månader på oss att bli gravida om vi skall hinna få barn under år 2010. Det är ju helt hemskt, ska jag bara ha det som målsättning kommer det bli ett jobbigt år framöver, kanske flera dessutom...

Men vet inte riktigt vad och hur jag skall kunna fokusera på ist...

• Jenny står brud 090801

Åhh vad jobbigt lanovia. Finns det ingenting man kan göra åt om det är så att de nerv som ligger i kläm?

passionsblomman skrev 2010-01-04 12:40:53 följande:
    Precis vad jag funderar på i ett av alla inläggen... du måste ha någon nerv i kläm! Fy vad jobbigt att ha sådär ont!!!!lanovia 08 skrev 2010-01-04 12:38:50 följande:
  • lanovia 08

Fast som tur är har jag ju inte så ont hela tiden.
    Det jag hade i fm och känner vagt nu är ju typ mensvärk + sammandragningar så det känns ju inte så konstigt.
    Men ryggen är ju lite mer skum. Detta ryggont hade jag för någon vecka sedan också, då jag hade sådan hemsk förvärk sist.

• lanovia 08

Fru bygg vad gullig du är men jag har matlåda i kylen bara att värma så det är lugnt. Skall bara ta mig till köket.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...