• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Det gör så ont i mig bara jag tänker på Daa och hennes man.
    Jag säger som Ninnis svordommarna ligger nära till hands...
    *skickar ännu mer kramar och kämpar för att hålla ihop Daas själ*

• lanovia 08

Idag har jag så ont så jag inte vet vad jag skall ta mig till. Just nu är det ok, det kommer och går. Men tror ändå inte det är värkar. Känns som att smärtan sitter i för länge och försvinner för dåligt för att det skall vara det.

Lovade maken igår att jag skulle ta morgonpromenaden med hunden. Han var tveksam men gick med på det, jag har fortfarande inte tatt mig ut med henne. Hon har varit på utsidan och gjort ifrån sig. Föräldrarnas hund är här också, de är barnvakter halva dan idag. Tror de två kommer få aktivera sig själva ute i trädgården fram tills någon annan kan gå med dem.

• Jenny står brud 090801

Vad jobbigt Lanovia att du har så ont... men kanske är på gång snart nu då
    Vilken tur att du har två hundar där nu då, de tycker väl att det är roligt att vara ute och leka i trädgården tillsammans?

• Ninnnis

Oj Lanovia, det börjar kanske närma sig? Stackare som har så ont.

Jag är tillbaks på jobbet efter ledigheten, känns faktiskt helt ok, även om jag gärna hade kunnat vara ledig ett tag till.

I lördags kom gudsonen med familj på besök. De ville tydligen kompensera för det missade nyårsfirandet, för de hade med sig både middag, efterrätt och vin som de lagade till i vårt kök medan vi lekte med barnen I övrigt har helgen mest bestått av långpromenader i det kalla med soliga vädret samt mys i soffan. Hunden verkar vara sitt härliga jag igen, bortsett från att han verkar lite mörkrädd utomhus... Det går förhoppningsvis över, vi är bara glada att han är pigg och glad igen.

*babblar om oväsentligheter som egentligen inte betyder någonting, medan jag egentligen bara tänker på Daa*

• lanovia 08

Jo det gör ju det som tur är. Har bara inte tatt mig fram till dörren än för att släppa ut dem. *suck*

• lanovia 08

Ninnis, känner som du att saker och ting tappar perspektiv jämfört med Daa.
    Men hon vet att vi tänker på henne och finns här när hon behöver skriva av sig. Hoppas jag ialla fall att hon vet.
    Däremellan så får vi nog fortsätta prata om våra egna liv också.

Skönt att hunden är återställd. Hur gammal är han? Hundar hamnar ju i spökålder ibland då de är lite extra rädda och skäller på allt.

Vad mysigt med besök och få middag lagad.

• lanovia 08

Nej nu måste jag kånka mig ut med hunden, sedan får de båda leka i trädgården medans jag duschar. Skall iväg om 1h så jag måste skärpa mig.

• Fru Bygg

Daa, vännen...... Usch vad hemskt! Jag hittar inga ord att skriva.. Skickar iallafall en stor kram till dig! Du vet att vi alla finns här om du vill prata. *tänker på dig*

• Fru Bygg

Lanovia... DEt närmar sig med stormsteg. Spännande! Hoppas spillevinken kommer snart, så du slipper smärtorna. Men inte alldeles för tidigt, kanske kan vänta någon vecka till eller?

Ninnis... Låter som en mysig middag i lördags. Skönt att det känns ok att vara tillbaka på jobb.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...