• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Jenny: tisdag eller onsdag. Har inte riktigt bestämt mig än. Det bästa vore ju om jag kunde vänta till BIM vilket är på lördag men jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig så länge

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Nej det brukar ju vara svårt.
    Jag är på dag 35 tisdag om 1,5 vecka. Tänkte att jag skulle vänta så länge för om inte indianerna kommit då, och inget plus blir det dags att ringa gyn igen... men det kommer bli svårt att vänta så länge eftersom jag inte vet alls, jag kanske har en cykel på 28 dagar denna månaden...

• Villemoa

Usch vad jobbigt att inte veta hur lång cykel man har!

Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-02 20:47:51 följande:

Villemoa: Nej det brukar ju vara svårt. Jag är på dag 35 tisdag om 1,5 vecka. Tänkte att jag skulle vänta så länge för om inte indianerna kommit då, och inget plus blir det dags att ringa gyn igen... men det kommer bli svårt att vänta så länge eftersom jag inte vet alls, jag kanske har en cykel på 28 dagar denna månaden...
  • passionsblomman

Hm, själv TROR jag att jag är på dag 27, för jag har släppt allt räknande så till den grad att jag glömde skriva upp förra indianerna.

Faktum är att jag igår satt och backade i tråden för jag hade för mig att jag skrev om mensvärk sist och nu vet jag åtminstone att indianerna hade kommit den 8/12, men jag vet inte om det började redan dagen innan eller så.

Dags att ta och få koll på de där olika dagarna nu då om det ska ivf:as

• Jenny står brud 090801

Hur är det med dig idag Daa? *Håller tummarna på att det är bra*

• Heloise

Kikar in ifrån jobbet för att se hur det är med Daa.
    *Håller också tummarna för att allt är bra*

• ingenjörsbruden

Hej söta tjejer!

Tycker osså att det är tur att ni finns!
    Hinner dock inte med för fem öre men men....flytta nu om 27 dagar.... ..sen ska vi bara ha dop den 20 feb...seeeen kanske jag hinner med bättre här inne! :-9

Nyår var osså lugnt....Ballabus sov som en stock....o sov även gott i vagnen när vi gick hem ...trots några raketsmällar...

*kramar Daa jättemassor*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...