Vet du vad, jag vet knappt vart jag har mig själv ens en gång i det här.
Min sambo kommer aldrig att bli killen som kommer och sätter sig och själv tar upp de här sakerna. Han väntar tills jag pratar om det. Så är han förövrigt med det mesta. Han ÄR inte bra på att prata om saker. Inte till att ta initiativ till det iallafall.
Men nu hos gyn så sa han "jamen vi ha väl bestämt att köra på så ni kan väl lika gärna ta blodproverna!"
Va? Sa jag. Jag har iallafall inte förstått att vi bestämt det...
Så hon tyckte vi skulle åka hem och prata klart. Men vi lämnade våra blodprov hursomhelst. Det är för att ha koll på HIV och annat sattyg i labben.
När det gäller dsambon så känner jag att det där med jobb och ekonomi är en nyckel till inställningen och samtidigt vet han ju vid det här laget att det inte går at skjuta på det här mer.
Han själv påstår sig vara mest oroligtöver vad hormonbehandlingarna kommer att göra med mitt psyke och hur jag kommer att må av allt det här.
jag vet inte om jag slka tolka det som att han tycker jag är galen nog till vardags och därmed aningen rädd för mig, eller om jag ska tycka han är omtänksam och rädd om mig...
lanovia 08 skrev 2010-01-01 23:31:30 följande:
Blommis, du öppnar nog en ny värld för många av oss när du förklarar om IVF. Är verkligen inte insatt i hur det går till. Vilket svårt beslut ni har framför er. förstår både dig och Ninnis som inte orkat skriva så mkt här det sista. Ibland måste tankarna får vara ifred. Men dock saknar jag er båda när ni är "inaktiva". (och alla andra som inte hinner med här nu på sista tiden så ni inte känner er bortglömda).Blommis känner du att du har sambon med dig i det här nu? Beslutet och allt svårt eller har du kvar känslan av att du får dra tunga lasset?