Passion, kommer hålla tummarna allt vad jag kan för er sen de blivit lediga när allt har gått bra för Daa, vägrar tro på något annat!
Skönt att ha känslan att ni står bakom det båda, är så vidrigt när man känner att man tvingat nån... så var det med mitt ex... eller ärkeas snarare! Kunde fråga tio ggr om nåt, be honom fundera över det och säga vad han tyckte... ooohhh, det behövs inte , vi gör som du säger... sen fick jag skit så ini bannat efteråt! Tillslut vägrade jag fatta några gemensamma beslut, och då hände inget! Han ville bar vara ett offer som inte rådde för nåt...
När maken skule köpa tapeter till sitt hus (vi var särbos då) och ville ha med mig som smakråd fick jag sån ångest sen han köpt tapeterna att jag började grina i bilen utanför färgaffären. Han vart oerhört förvånad och undrade var det var, och jag frustade fram bland tårar och snor att jag inte ville tvinga honom till nåt och tänk om han tagit tapeterna bara för att jag råkade hitta dem??
Då tittade han på mig och sa att jag är karl nog att våga säga vilka tapeter jag vill ha på väggen!! Det var så skönt!
Så jag förstår precis vad du menar