• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

*håller om i all stillsamhet*
    Daa skrev 2010-01-02 19:20:18 följande:
    Just nu är jag så avtrubbad att det nästan är otäckt. Konstaterar kallt att värken kommer och går, så kroppen lär väl inte vara mer effektiv den här gången...
  • Daa

*tappar avtrubbningen en stund och snyftar lite mot Blommis axel*

passionsblomman skrev 2010-01-02 19:24:40 följande:
    *håller om i all stillsamhet*
  • passionsblomman

Nu ska jag se vem som blir arg på vem i Robinson idag och sedan kommer jag tillbaka!

Min axel finns alltjämt tillgäglig!

• Villemoa

Daa: får en klump i magen när jag läser vad du skriver. Hoppas, hoppas, hoppas liten får vara kvar!! *kramar om allt jag kan*

• Jenny står brud 090801

Jag har fått ont i mina tuttar, har haft det några dagar men försöker att inte tänka på det för då börjar jag hoppas... Det har varit ganska kallt här, och nu när jag varit ledig har jag inte haft bh hemma, kan ju vara därför men jag fryser liksom inte om dem... konstigt!
    Brukar inte ha ont i tuttarna, hade det en gång i höstas... men då var det ju inget... men visst börjar man fundera. Är ju på dag 25 idag, inte för att det säger mig så mycket med min konstiga cykel (eller uteblivnda cykel som det har varit den senaste tiden)

• Villemoa

Blommis: vad skönt att ni kommit fram till ett gemensamt beslut! Jag har styrka nog att hålla alla tummar och tår så det räcker till både dig och Daa och jag håller för allt jag är värd!

• Villemoa

Ont i tuttarna brukar man ju inte få bara så där *visslar allt jag kan*

Jag har också känt av lite smärta i tuttarna senaste dagarna och jag försöker heller inte tänka på det för att inte börja hoppas alltför mycket...men om några dagar ska jag testa så då får vi se..

Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-02 20:32:13 följande:

Jag har fått ont i mina tuttar, har haft det några dagar men försöker att inte tänka på det för då börjar jag hoppas... Det har varit ganska kallt här, och nu när jag varit ledig har jag inte haft bh hemma, kan ju vara därför men jag fryser liksom inte om dem... konstigt!Brukar inte ha ont i tuttarna, hade det en gång i höstas... men då var det ju inget... men visst börjar man fundera. Är ju på dag 25 idag, inte för att det säger mig så mycket med min konstiga cykel (eller uteblivnda cykel som det har varit den senaste tiden)
  • Jenny står brud 090801

Villemoa: Hur är det med dig då?

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Vi skrev ju samtidigt Vilken dag tänker du testa?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...