• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Och bara för det ringde maken just och berättade att hans möten på hemmaplan har blivit inställda. Därför åker han (och vovven) till Sthlm imorgon istället för på fredag

Jaja, glädja sig åt det man har var det ju! Jag kommer att kunna sova lite lite längre på morgnarna när vovven inte är hemma, jag slipper böka med hundvakt imorgon, och jag kan gå och lägga mig hur tidigt jag vill resten av veckan. Träna kan jag också göra. Och eftersom maken är i Sthlm över helgen kommer troligtvis bästisen på besök

Och vi har i alla fall kvällen ihop (förutom att jag är borta nästan 3 timmar pga ridningen)

*pepp pepp till mig själv*

• Ninnnis

Insåg just att det nästan bara är träningspass på dagtid tisdag & onsdag eftersom det är röd dag i Sverige (men inte i Danmark)... Jag får väl träna Wii Fit istället.

• Fru Bygg

Åhh Ninnnis. Vad tråkigt att maken åker redan imorgon. När kommer han hem igen? På söndag eller inte förräns nästa vecka?

• Fru Bygg

Jobbar du alla dagar denna veckan Ninnnis? (hade en tanke om en BT-träff annars)

• andbeyond

*kramar Daa så mycket jag bara kan*

Som vanligt så läser jag men skriver inte så mkt. Här lunkar det på som vanligt. Ingen av er som kan bestämma åt mig vad jag ska plugga/jobba med? Vad jag "ska bli" som man sa när man var liten.. är förvirrad. Skulle vilja landa lite i vad Jag vill innan vi börjar försöka sätta en tredje person i världen...
    Men ska försöka fokusera på hur himla bra jag har det egentligen

Så roligt Lanovia att det snart är dags, men jag hoppas att det blir bättre med smärtan. Håller med föregående talare, kolla med läkaren.

Heja Blommis med IVF! *kramar*

God Fortsättnings-kramar till er ALLA!

• Villemoa

Daa och Blommis: när jag läser vad ni skriver så torkar jag samtidigt mina tårar. Det gör ont i mig för er skull Daa *kramar i massor*

Och du Blommis säger precis de saker jag vill men inte kan uttrycka av nån konstig anledning så det är TUR vi har dig! och varandra förstås!

Jenny: många kramar till dig!! Kan förstå hur du känner! Det gör alltid lite ont i en när någon man känner berättar att de ska ha barn för man längtar ju så själv! Hoppas, hoppas det blir ordning på din cykel snart!

lanovia: låter inte alls roligt med smärtan. Kan ju vara så att bebisen trycker på en nerv men det kan ju också vara en indikation på att det snart är dags. Jag hade också ont i ryggen när det var på gång med Moa.

Kramar till alla!

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Hur är det med dig? Kännt av några symtom på att det kan vara något på gång?

• Villemoa

Jenny: jaa det har jag allt! Mina bröst ömmar och känns tunga och lite större och så har jag molvärk i magen. Så här har det varit några dagar nu. Brukar inte ha så här innan mens och de enstaka gånger det hänt har det varit dagen innan typ. Så jag väntar med spänning på att testa

• Fru E

Villemoa-var det idag du skulle testa

Hej på er förresten

• Fru E

Daa-vet inte heller vad jag ska säga mer än att livet är SKIT ibland och man verkligen inte kan förstå varför saker blir som de blir!
    I den andra tråden jag är med i finns det ett par stycken som fått progesteron vaggisar och barntrombyl mot upprepade missfall så hör med gyn om ni inte kan få detta till nästa gång ni vill försöka. För de andra har det hjälpt och de har idag små telningar

Lanovia-tycker du ska ringa till läkaren och höra vad de har att erbjuda om du har såpass ont *hytter med fingret*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...