• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Fry Bygg-ska göra mitt bästa men ser lite dystert ut

• Fru Bygg

Lanovia.. Skönt att höra att du mår lite bättre. Men om du får ont igen får du ta och kolla upp det. Inte för att det är ngt farligt utan för att du ska slippa ha så ont.
    Du lovar att höra av dig till oss om ngt sätter igång väl!

Ninnnis, tråkigt att du inte är ledig om dagarna, men vi får se till att ta en träff till inom kort så jag får träffa dig också!

Nu får jag börja göra iordning Ella inför resan till Hvidis och lilla E. Spännande!

• lanovia 08

Vad trevligt att träffa Hvidis och lilla E. Ha en trevlig träff!

Jag lovar att jag hör om mig om något händer. Om jag är kapabel. Ryggen har börjat spöka igen. Känns som att det är ichianerven.

• Ninnnis

Usch då, Lanovia, lova att du vilar och är rädd om dig! Och instruera maken att messa om det händer något, om du inte är kapabel själv

Ha det så mysigt Hvidis och Fru Bygg! Jag hade gärna träffat er om jag hade kunnat.

• Ninnnis

Eftersom jag är ensam hemma ska jag trösta mig med att ha en riktig egokväll. Jag ska handla lite på hemvägen, sen ska jag ta en lång dusch och ta på mig myskläder och tofflor och krypa upp i soffan med en bok och zappa lite på tv:n. Det skulle inte förvåna mig om det blir en liten morfar också

• Jenny står brud 090801

Låter mysigt Ninnis, tycker jag absolut du skall göra!!

Ninnnis skrev 2010-01-05 14:05:33 följande:
    Eftersom jag är ensam hemma ska jag trösta mig med att ha en riktig egokväll. Jag ska handla lite på hemvägen, sen ska jag ta en lång dusch och ta på mig myskläder och tofflor och krypa upp i soffan med en bok och zappa lite på tv:n. Det skulle inte förvåna mig om det blir en liten morfar också
  • Jenny står brud 090801

själv känner jag mig lite hängig idag, förkylningen och huvudvärken har blivit sämre. Så här görs det inte många knop... blir nog soffan i em...

• Jenny står brud 090801

Jag börjar jobba på fredag, så det är ju fortfarande några dagar till ledigt

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...