• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Villemoa-men hur ska vi kunna vänta ända till torsdag då

• Villemoa

EA: jaa, det är en bra fråga lovar att jag berättar hur det gått om jag inte kan hålla mig och testar tidigare!

• passionsblomman

På torsdag fyller jag år. Om Villemoa plussar då blir det en strålande present!

EA&MJ skrev 2010-01-04 20:59:20 följande:

Villemoa-men hur ska vi kunna vänta ända till torsdag då
  • Heloise

Jättekul att ni kommit fram till ett beslut blomman! Åh vad spännande

• Villemoa

Det vore nåt du Blommis! Vi bestämmer väl det då

passionsblomman skrev 2010-01-04 21:01:41 följande:
    På torsdag fyller jag år. Om Villemoa plussar då blir det en strålande present! EA&MJ skrev 2010-01-04 20:59:20 följande:
  • Fru Bygg

EA&MJ... kunde du imorgon också?
    Det blir lite snävt för mig, men varför inte...

Hvidis... Ska vi ses efter halv två ngnstans då? Jag kommer nog med tåg ner så det hade varit bra om det var nära stationen.

Ninnnis... Kan du imorgon, eller du jobbar?

• Fru Bygg

Jag var precis inne på skånetrafikens hemsida och det kan kanske bli lite förseningar imorgon pga snö. Jag avvaktar och ser hur vädret är.. Kan vi se om jag kan ta mig ner imorgon?
    Hvidis och EA&MJ, ni kanske kan inboxa era nummer, så hör jag av mig om jag kan imorgon.

Ni får ju avgöra om ni vill träffas ändå...

• Ninnnis

God morgon!

Jag jobbar hela veckan (det är inte helgdag i DK imorgon), så dagtid kan jag tyvärr inte ses

Fru Bygg, maken kommer hem nästa torsdag.

• Ninnnis

Shit vad dålig sikt det var när jag körde till jobbet! Snö, blåst och ett par minusgrader är ingen bra kombination när man kör bil.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...