• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Blommis: ja, vad glad jag blir för att höra att ni kommit fram till att ge det en chans! Tycker att världen förtjänar en chans att få en till liten varelse som fått växa upp i din värme och klokskap!

För övrigt står jag med huvudet i sanden och visslar med sugrör och cyklop och snorkel i munen!

• Villemoa

Ja det är sjukt spännande men man vågar förstås inte hoppas på något!

Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-04 19:35:35 följande:

Låter spännande Villemoa!! Håller tummarna
  • passionsblomman

Roligt är vad det skulle se ut!
    Hvidbrud skrev 2010-01-04 20:47:11 följande:
    Nä inte cyklop i munnen! Hur skulle det se ut?!?
  • Fru E

Villemoa-hur kände du vid de förra plussen?

• Fru E

Eller man får ha en stor mun iaf för att få in en hel cyklop

• passionsblomman

EA, det blir i Uppsala. Då har vi nära till där vi bodde förut, så vi kan kombinera det med att sonen får hälsa på sin gamla klass. Vi får dessutom bo hos hans bästis. Dersa familj är väl införstådd med allt vi går igenom så det känns lättsamt. De har adopterat båda sina barn efter sin resas gång.

• passionsblomman

Gulle dej!

Hvidbrud skrev 2010-01-04 20:44:53 följande:
    Blommis: ja, vad glad jag blir för att höra att ni kommit fram till att ge det en chans! Tycker att världen förtjänar en chans att få en till liten varelse som fått växa upp i din värme och klokskap! För övrigt står jag med huvudet i sanden och visslar med sugrör och cyklop och snorkel i munen!
  • Heloise

Daa: Önskar det fanns något jag kunde göra för att göra det bättre! Skickar varma kramar

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...