• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Grattis på födelsedagen Blommis! Hoppas du får en kanondag!

• Daa

Åh, hjälp! -32 grader ute. Nog var det rätt dag, om man nu måste vara hemma från jobbet...

• lanovia 08

Grattis Blommis!!! hoppas du får en kanondag!

• lanovia 08

Och som sagt det är alltså torsdag, Villemoa???????!!!!

• lanovia 08

Orkade aldrig ta mig kraft att skriva här igår.
    Ninnis söta du, så även din fråga om hur det är med mig men krafterna att logga in hittade jag aldrig.
    Jodå det är från och till. Tycker inte jag har rätt att klaga, vad 17 det är slutet nu, jag har klarat mig så smärtfritt fram till nu. Men ryggen kommer och går. Igår var det relativt bra enda tills strax innan jag skulle lägga mig. tog 2 alvedon när jag försökt sova ett tag utan att värken gav sig. Runt 2 någon gång släppte det nog (alltså några timmar efter att jag tagit alvedonen)för efter det vaknade jag inte igen förrän imorse.

• Ninnnis

BRA att du stannade hemma, vännen!
    Daa skrev 2010-01-07 09:43:23 följande:
    Åh, hjälp! -32 grader ute. Nog var det rätt dag, om man nu måste vara hemma från jobbet...
  • Ninnnis

Lanovia, klart att du har rätt att klaga om du har ont! Hoppas alvedonen hjälper så du slipper ha så ont. Men det är SÅ spännande att det närmar sig! *hoppar upp och ner av förtjusning*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...