• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Jag har ett födelsemärke på skuldran som inte känns alls bra. När jag skulle boka en tid innan jul för att ta bort det, så tyckte den snorkiga sköterskan på vårdcentralen att jag inte behövde ta bort den om det inte var cancer i den. Men så sa jag att det vet jag ju inte (tror visserligen inte det, men jag är ju ingen läkare) och jag besväras av det, då det kliar och sticks.
    Till sist sa iallafall sköterskan att jag skulle ringa efter nyår, då det lugnar ner sig lite, så nu måste jag ta tag i det och ringa och boka en tid. Känner verkligen som Daa, vill inte att hon den otrevliga ska svara..

• Daa

Vårt landsting har inte sjukvårdsupplysning på det sättet än. Tror att det är under uppbyggnad, men än så länge är man hänvisad till vårdcentral eller jourcentral.

EA&MJ skrev 2010-01-07 14:16:10 följande:

Daa-men kan du inte ringa sjukvårdsupplysningen? De har väl personer som kan allt
  • Jenny står brud 090801

Bruttan: Vår traktor startar inte heller Vi har ingen motorvärmare till den... Mannen köpte en traktorvagn i går och när vi skulle starta traktorn för att hämta vagnen startade den inte. Har du något tips på hur man kan göra för att få igång den... är det motorvärmare som gäller tror du?

• Ninnnis