• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Ojdå.. Loggade in på jobbdatorna som jag har hemma för första gången idag sedan Ella kom. 100 nya mail i inkorgen och då ska de flesta ju veta att jag är mammaledig. Får väl skumma igenom dem och se om det är ngt viktigt...

• Fru Bygg

jobbdatorn.. ska det vara. Har faktiskt bara en!

• Fru Bygg

Minus 32 grader.. huhh det är kallt. Är du hemma idag också, Daa?

• Fru Bygg

Hej Ingis! Ser fram emot att se dig snart här igen när ni kommit på plats ordentligt. Det är så spännande att flytta till nya hus tycker jag!

• Fru Bygg

Jag vet inte om man kan tolka det som populär precis. Tyvärr så verkar det vara rätt så mycket nyhetsbrev från diverse leverantörer bara... *tråkigt*

• Fru Bygg

Vet ni vad jag gjorde häromdagen?! Jag köpte träningskort..(precis som alla andra efter nyår). Ska försöka träna lite styrketräning 1 gång i veckan nu. Det ska faktiskt bli skönt att komma igång igen lite smått. Får ju inte hoppa eller springa ännu på ett tag, men det finns ju annat man kan göra..

• Ninnnis

Heja dig, Fru Bygg! Jag ska träna ikväll Jag tränar iofs året runt, men visst märker man att det är många som börjar varje nyår

• Fru Bygg

ja, det är för mkt folk på gymmet efter nyår. Anledningen till att jag köpte kort var ju för att komma igång efter graviditeten, men man får väl trängas med alla andra.

• Ninnnis

Jag brukar inte träna i gymmet, jag går istället på olika pass (skivstång, cirkelgym, core, spinning, indoor walking etc). Passen har ju ett antal platser och kan inte bli mer än fullbokade, så inne i salen märker man inte så stor skillnad. Däremot blir passen snabbare fullbokade och det är trångt i omklädningsrummen

När planerar du att träna första gången?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...