• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Det blir säkert jättevackert! och ella så fiiin!
    vad har nu under dopklänningen?
    Fru Bygg skrev 2010-01-08 14:10:04 följande:

Det känns overkligt att det verkligen är imorgon. Då ska vi döpa vår lilla dotter!
  • Fru Bygg

Hej Ninnnis! Jag ser nog att fin prick lyser grönt. Hur går det på jobbet idag? Låter som en megamysig helg du ska ha med bästa vännen!

• Fru Bygg

Åh, Tack Hvidis! Esther är så underbar, det var så skoj att träffa er båda i tisdags!

Vi ska ha en kortärmad vit body och vita strumpbyxor, tänkte vi!

• Fru Bygg

Vi har ju givetvis en rosa underklänning också, men den räknar jag till dopklänningen.

• Jenny står brud 090801

Låter jättefint fru bygg, vad mysigt med dop!!
    Fru Bygg skrev 2010-01-08 14:16:54 följande:

Vi har ju givetvis en rosa underklänning också, men den räknar jag till dopklänningen.
  • Jenny står brud 090801

Men villemoa, det som lät så lovande
    för indianer som dyker upp när de inte ska, och för kroppar som spökar med en med massa symtom...

• Jenny står brud 090801

Jag testade för en stund sedan med det var oxå negativt Men jag har oxå ömmande bröst nu, blivit lite värre men händer inget med indianerna...
    På måndag ringer jag gyn så då blir det nog provera igen, eller vad tror ni som gått igenom detta innan? Visst ger man det mer än ett försök?

• Jenny står brud 090801

Fru bygg: Hur blir det med dopet då, mkt folk? i kyrkan eller hemma? Vad ska du ha för fint på dig då? För du har väl inte bara fixat fina kläder till lilla dottern

• Hvidbrud

Shiiiit! Ska man ha fina kläder själv ockå? Ja, det är ju klart. Jag tänker bara på lilla es kläder men själv har jag 10kg kvar att gå ner så inga klänningar i skåpet passar och hur kul och lätt är det att handla när inget sitter snyggt... Blä!

Någon med tips på snygg Klänningsmodell som passar på enorma amningstuttar, ladugårdsröven och magen som man inte kan dra in längre (eller ännu) som man smidigt kan amma i?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...