• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Villemoa, jag förstår att det känns tungt just nu. Kanske AF kan hjälpa dig, trots allt? Och din stora lilla flicka kommer säkert att trivas jättebra på dagis Kram!

• lanovia 08

*duckar för Ninnis stränga blick*

Ja du har nog rätt.

• Ninnnis

Själv håller jag på och bråkar med kundtjänst eftersom jag beställde en klocka till maken för en vecka sedan. Plötsligt hade de inte den på lager (vilket det stod att de hade), utan måste beställa hem den först. Detta meddelade de först idag (efter att jag mailade igår och frågade om status på ordern) och maken fyller år på lördag. Grrrr!

• lanovia 08

Ninnis, går ju bara att säga Morr!!!

• Fru E

Ninnis-säger med MORR

Lanovia-du får bjuda maken på middag hemma med 3 rätter, levande ljus, bad om ni har det, och en bra film

Försöker själv spåna på en present till maken nu i februari när vi dels fyller år och har 2-årig bröllops dag inte lätt när man själv förväntar sig något från maken (vi fyller år på samma dag)

• Fru E

Lanovia-man FÅR klaga när BF börjar närma sig och tålamodet tryter

• Fru E

Här är det med största sannolikhet ÄL (inte för att det fungerar ändå) så fullt upp i kväll med andra ord

• Ninnnis

EA&MJ skrev 2010-01-12 10:30:37 följande:
    Här är det med största sannolikhet ÄL (inte för att det fungerar ändå) så fullt upp i kväll med andra ord
  • lanovia 08

Man måste ju försöka ialla fall.

EA&MJ skrev 2010-01-12 10:30:37 följande:
  • lanovia 08

EA förresten jag var ju lite borta här förra veckan, hade du ringt om remiss? Har för mig att jag läste något om det?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...