• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Ninnis, jag kan hitta gott om anledningar i vilket av våra liv som helst att ALLA våra män kan få de där tipsen tejpade I PANNAN!

• Ninnnis

Fy sjuttsingen vad trött jag blev!

Snart ska jag ta mig samman och tvinga mig iväg och träna cirkelgym. Precis det jag är som allra mest sugen på att göra just nu. Not...

*gäsp*

• Jenny står brud 090801

Oj vad det här skrivits här idag. Roligt att komma hem till Blir några sidor att läsa ifatt för mig nu...

• Jenny står brud 090801

Nu har jag läst ifatt. dessvärre kommer jag inte ihåg vad jag skulle kommentera, är ganska slut i huvudet faktiskt. och att svärmor ringde mitt i allt gjorde det ju inte bättre

Tack för att ni bryr er om hur jag mår det värmer. Och vad det gäller jobbet så är det så att det finns inga slöjdvikarier, dessvärre. Dock delar jag och en kollega på hans timmar så det blir inte att jobba 200 % utan 150% ungefär och jag tror att det funkar. Visst kan alla lektioner ställas in men eftersom vi har terminsskifte om två veckor kommer vi isåfall stå med ca 200 nästan färdiga elevarbeten, vilket gör att vi inte få plats med arbetena för vt elever ngnstans... det blir liksom som en ont cirkel det där...
    Fick endå sluta tidigt idag, så jag har faktiskt hunnit sova någon timme nu, vilket var skönt. dock känner jag mig väldigt mosig i huvudet nu Men jag vaknar kanske om en stund.

Imorgon kväll skall jag ut och äta med mina jobbarkompisar, och sedan gå på bio. Vi skall tydligen se SHERLOCK HOLMES, är det ngn av er som sett den???? Jag är ju väldigt skraj av mig och gillar egentligen inte sådana filmer men vill inte heller ses som en mes på jobbet Vore skönt om ngn kunde lugna mig och säga att den inte är så otäck.... Men den är från 11 år så jag tycker att jag borde fixa det....

Blev ett väldigt egoinlägg, men det är väl så ibland.

• Jenny står brud 090801

Kan ju säga att jag tänker på er och tar in vad ni skrivit även om jag inte kommenterade det.

Många kramar till er alla!!

Och Ninnis om du orkar och har lust skulle jag oxå gärna vilja bli inboxad...

• lanovia 08

Jag har inte sett den Jenny, men skulle inte tro att den är så farlig??

Men jobba 150%?? Under hur lång tid då??

• lanovia 08

Bruttan, du skriver så fint om eran sorg. Vad bra att maken tar ut sorgen och vågar gråta. Gillar din liknelse med en taggig boll.

• lanovia 08

Aurorabesöket idag var bra, inte jättegivande eftersom vi inte gick igenom något nytt. Men väldigt skönt attt få se allt en gång till och denna gång även besöka BB.

Ikväll har vi fogad duschväggen, nu skall fogen bara torka sedan tänker jag duscha, borde funka på torsdag morgon.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...