passionsblomman skrev 2010-01-13 12:54:26 följande:
Ingis, jag har en ok dag och ska ut och ta itu med den stora okapade vedhögen nu snart med sambon. Satt just och försökte räkna lite på det här med veckor och sprayystart, ÄP (äggplockning) och allt det där. Det bör väl om jag fattar någorlunda rätt vara så att det blir typ i maånadsskiftet februari/mars som plockande och hela det där ska göras och så innan mars är slut så vet vi hur det gick med vår lilla halmstråchans.Jag tycker verkligen inte att det känns ett DUGG spännande ala "iiiih" eller så.Jag känner mig ärligt talat mest arg. Har jag kommit på.Jag är arg för att jag är inslängd i en jäkla karusell som jag inte vill åka i. Jag tycker vi hade vårt motiga när jag gick igenom min förra graviditet djupt deprimerad och vi var i helvetet.Det enda jag önskade var att få göra alltihopa en gång till och må bra och ha det lite mer normalt.Istället sitter man med det här i knät. Jättenormalt. Jättebra mår man också. Och sannolikheten är dessutom större att det INTE slutar som vi vill.Så jag är arg.Fast som sagt, just den här dagen är en ok dag.
*kramar hårt om o stryker försiktigt över håret*
Det är så jäkla orättvist ibland.....blir osså arg....hämtar en vinkelslip o hotar karusellen som blommis tvångsåker i.....sköter den sig inte så ska den få lida....men INTE när blommis är i så klart*