• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Det är nästan dags att vi tar tag med hårdhandskarna snart igen. Tänk när vi sköt skarp på indianerna varje månad med slangbella, bössor och allt vad vi hade....

• lanovia 08

Hmmm var inte många här nu. Eller jag ser en del gröna pluppar, men inte mkt aktivitet.
    Jag får väl gå och städa badrummet istället. Finns lite fog att tvätta bort.

Är bara så slö nu. Har varit duktig och plockat lite idag, gått en promenad som nästan var lång för att vara mig och nu. 20 min var jag ute och det gick hur bra som helst. Kändes lite lite i ryggen så jag lät bli att gå längre men var sååå skönt.
    Sedan har jag sovit i soffan så nu får jag la göra lite nytta.

• passionsblomman

Så, nu har vi vedat och så har jag rensat ett vidrigt avlopp efter att jag duschat. Precis lagom fräscht att göra EFTER duschen, men det var uppenbart att ingen gjort det på läääänge för det var stopp.

BLÄ!

Nu står maten på spisen strax klar. Shit vad hungrig man blir av vedande och sånt!

• Villemoa

Jag är så trött så jag orkar inte kommentera men jag har läst vad ni skrivit.

Kramar till alla och massor med

• lanovia 08

Kan ni gissa vad... Nu har jag duschat!!!!

• Jenny står brud 090801

En stor kram till Ninni!!

• Jenny står brud 090801

Nyss hemkommen, ifattläst och helt slut! Filmen var okej... nu blir det duschen och sedan sängen. Godnatt

• lanovia 08

Här var aktiviteten stillsam idag. Sover alla?

• lanovia 08

Jenny var filmen hemsk då eller gick det bra?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...