• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hvidis skall ni ha dop i helgen? I Linköping? Någon särskild koppling dit?

• lanovia 08

*kramar Ninnis* Jädrans skit att maken skall vara borta så mkt den närmsta tiden. Blir det mkt över helger också?
    Finns det ingen möjlighet att du kan ha hunden hemma någon vecka? Eller blir det hundvaktsproblem? Synd att jag inte bor närmare, då kunde jag haft vildbattingen här på dagarna.

Tror säkert att gudsonen kommer liva upp ditt humör ordentligt. Han verkar ju vara så himlans söt.

• lanovia 08

Nu har jag varit och handlat present till maken. Blev spelet, kom fram till att oavsett ekonomi så är han värd det, jag vägrar att inte ge honom något. Då får hellre dop eller 25-års presenten bli mindre. Min älskling skall ha något bra.

Blev tidig morgon dock för jag fick gå upp så jag hann bli skjutsad till affären. Sedan åkte jag spårvagn o buss hem.

Ninnis skit med klockan till mannen. blir det ändå den som present men han får den senare eller?

• lanovia 08

Ninnis, vill knappt svara på frågan om duschning. Men jag är rädd för att det var förra onsdagen jag duschade, alltså en vecka sedan.
    Har dock tvättat mig ordentligt så känner mig inte så skitig. Känner bara att det skulle vara vädligt skönt med rinnande vatten över kroppen.

• Ninnnis

Haha, jag förstår att du längtar efter en lång, varm dusch!

Tyvärr blir det problem med passning för vovven om han är hemma hod mig. Det är ett par helger, plus att det är många måndag-fredagveckor, vilket inte är planen. Samtidigt vill jag inte klaga, för jag vet att han försöker få ihop det så gott han kan. Han vill ju inte heller vara borta mer än nödvändigt. Det känns bara så pissigt att vi inte kan leva ett normalt vardagsliv.

• Fru Bygg

Hej alla!

Jag har inte varit här inne och skrivit på ett par dagar, för Ella har varit rikigt kinkig. Jag tror inte att hon har ont eller ngt, är förmodligen bara en fas.. Hoppas den går över fort bara!

Hvidis.. Ellas dop gick jättebra, hon var så snäll. Det var jätteskoj att träffa släkt och vänner!
    Du, Batman och lilla E få ha en underbar dophelg i Linköping! Ska ni åka tåg eller köra?

Ninnnis, om du orkar och vill, så får du gärna inboxa mig också!

Skickar många kramar till alla er andra! *kram*

• lanovia 08

Vi får hoppas att det är sista halvåret ni har det så här. För det fanns väl sådana chanser om jag förstod det rätt?

• lanovia 08

Ja det är han värd!
    Läste de 5 sätten som en kille bör skämma bort sin gravida fru på som du länkade här. Medans jag satt och läste så insåg jag att han har faktiskt lyckats uppfylla många av punkterna på ett eller annat sätt.

Ninnnis skrev 2010-01-13 09:38:58 följande:
    Bra att det blev spelet, det är han värd!
  • lanovia 08

Hej Fru Bygg. Tänkte på dig igår, att det var några dagar sedan vi hörde något från dig.
    Jobbigt med Ella, får hoppas den perioden blir snabbt överstökad.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...