• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fjällbruttan

Ursäkta alla felstavningar, grammatiska fel osv.. men jag är så arg så jag skakar!
    Ringde maken som faktiskt frågade:
    -Men?? Messade den dumme jäveln?? Hur dum får man va??
    Utan att ens hunnit säga att Moa inte sett messet.. SKÖNT!!!

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2010-01-15 15:47:22 följande:
    Ursäkta alla felstavningar, grammatiska fel osv.. men jag är så arg så jag skakar!Ringde maken som faktiskt frågade:-Men?? Messade den dumme jäveln?? Hur dum får man va??Utan att ens hunnit säga att Moa inte sett messet.. SKÖNT!!!
    Men....ärligt talat....kan man verkligen VARA så jävla dum....*helt stum i förvåning*
    *skakar på huvudet o hämtar traktorn för att ringvälta över aset....fr midjan o neråt e väl lämpligt...för ta huvudet spelar ju tydligen ingen roll....verkar ju tomt där ändå!*
  • passionsblomman

Men hallåååå!

Hur långt är det egentligen mellan era olika boenden?

Hoppas han verkligen helt enkelt bara skriver på papper om enskild vårdnad för dig och så får det bli bra så!

• lanovia 08

Ingis, midjan och neråt verkar bra för han verkar inte behöva fler barn.
    Han har satt två underbara flickor till världen som han inte har vett att uppskatta...

• lanovia 08

Fru bygg, vad jobbigt med axeln. Har mannen någon möjlighet att ta Ella de stunder som du behöver behandling?

• lanovia 08
    Fjällbruttan skrev 2010-01-15 14:10:36 följande:

Jepp, kommer aldrig mer att önska nåt i ett lotteri för jag har dragit högvinsten Utom när jag är sur....*visslar lite*
  • lanovia 08

Mannen blir lite sen hem så jag skall gå och påbörja matlagningen nu.
    Är bara helt yrvaken råkade somna en stund till.

• lanovia 08

Nejdå jag stressar inte jag lovar. Jag kan inte stressa med denna tunga mage.

Hoppas alla ni andra får en bra kväll också.

• passionsblomman

Tänk, snart är magen inte kvar och istället är en liten persooooooon inflyttad hos er!

lanovia 08 skrev 2010-01-15 16:35:26 följande:

Nejdå jag stressar inte jag lovar. Jag kan inte stressa med denna tunga mage. Hoppas alla ni andra får en bra kväll också.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...