• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Sonja låter som du har haft en hektisk helg men ändå med lite sköna slummer.

Ingis nu närmar det sig flytten med stormsteg. Självklart skall flytt och förlossning ske samtidigt för oss. Haha... vi får la se.
    Vad skönt att du har hjälp att få i veckan.

• lanovia 08

Hej Fru Bygg. Allt bra? Här går det med Ella, har hon blivit på bättre humör?

• Fru Bygg

Hej Lanovia! Ja, nu är Ella tillbaka till sitt gamla goa söta jag. Hon har varit fantastisk i helgen!

• lanovia 08

Vad skönt. Har ni gjort något särskilt i helgen?

Jodå idag är det bra, hoppas det håller sig så hela dagen. Känns så bra att jag till och med tänkte transportera hunden halva vägen till dagis idag så får mannen möta upp mig på vägen. Blir kanske längsta promenaden på länge. Men skall bli skönt. (dock är det inte långt)

• Fru Bygg

Vi var i fredags hos svägerskan och hennes familj och åt mat. Lördagen och söndagen tog vi det lugnt. Vi har börjat inreda Ellas rum lite. Vi har bara en trea och "ellas" rum är gästrum/arbetsrum just nu. Vi måste fortfarande ha det som arbetsrum, men vi gör iordning halva så att hon kan ha alla sina leksaker där inne iallafall!

Hade ni en mysig födelsedagsfirande fredag?

• lanovia 08

Skönt att ta det mest lugnt och börja få iordning på Ellas rum.

Ja fredagen blev mysig, eller hela helgen har varit bra. Tyvärr vann maken i TP båda gångerna.
    Och hos mig tittade det nog fram en ovanligt dålig förlorare. Jag kunde ta att förlora en gång, men inte två och inte när jag ledde båda gångerna och sedan blev omgången pga av "löjligt" lätta frågor.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...