• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

God morgon Lanovia!

Jag har haft en jävla skitmorgon idag och är så arg att jag skakar. Har gapat och skrikit mig blå på ungarna och nu börjar jag få dåligt samvete. Så det här blir en skitdag.
    Hoppas ni andra får en bättre dag i alla fall.

Adjö!

• lanovia 08

Godmorgon Sonja. Ingen bra start på dagen hör jag. Hoppas det vänder.

• Ninnnis

Usch vad trist, Sonja! Vissa dagar känns det som att man borde ha dragit täcket över huvudet och aldrig lämnat sängen. Hoppas dagen fortsätter bättre än den började.

Blommis, vad bra att din son är så stark att han säger ifrån. Nu när det är framme i ljuset räknar jag med att det är fokus på det från skolans sida. Hade ingen reagerat hade det kunnat fortsätta länge utan att någon vet om det.

Bruttan, usch och fy för infektion! Hoppas du blir ompysslad så att du kan bli frisk omedelbums!

Hvidis, hur gick dopet?

Villemoa, spännade med jobbet! Håller tummarna för att du får det

Jenny, vad skönt att prata med någon i samma situation. Har hon också fått hjälp?

Lanovia, kanske Spillevinken försöker buffa sig ut?

Ingis, snart är det husflytt! Bara du inte sliter ut dig...

Vi har äntligen fått tummen ur med vår renoveribg av övervåningen. Hantverkarna smygstartar idag och är färdiga med första etappen om ca tre veckor. Det passar perfekt eftersom vi är på skidsemester hela nästa vecka. Killarna åkte till Sthlm igår kväll och på lördag flyger jag upp för vidare färd till fjällen på söndag

• ingenjörsbruden

*sticker in huvudet o kastar en massa ...kutar vidare o bokar flyttbil, packar kartonger, skriver adresser på dopinbjudningarna, röjer i köket, tvättar lite...jisses...någon som kan donera lite extra energi....lär behöva det!*

• Leksi

Ingis - ett litet tips på ditt kattproblem, har ni ingen som kan ta hand om honom nu under det värsta flyttstöket den sista tiden i lägenheten och den första tiden i huset? När vi flyttade fick våra kissar bo hos mina föräldrar i två veckor, från dess att vi började packa och stöka på allvar i lägenheten till dess vi kommit i något så när ordning i huset (så sängen var ihopskruvad, toalådorna stod där vi visste att det skulle kunna stå, matplatsen var iordninggjord etc.). Katter är ju vanedjur och både att få bebis och flytta är stora omställningar för dem. Har han börjat äta igen?

Villemoa, det låter ju som du har riktigt goda chanser på jobbet! *håller tummarna*

Sonja, hoppas dagen bara blir bättre och bättre!

Oj, nu hinner jag inte kommentera mera men stora kramar till er allihop!

• Fjällbruttan

Hej!

Jag komer bli superfrisk för nu äter jag pencillin
    Proverna visade inget men, håll i er nu, gynläkaren bedömde att jag käner min kropp efter senaste böket med Saga´s grav, så jag ska äta PC nu, blir jag inte bättre inom 5 dgr bir det gyn-besök och fler prover.
    Jag kan snart bli min egen doktor

Nu ska jag titta på när min kompis städar... och vara lite fåfäng och färja ögonbrynen så det syns att jag har några

• passionsblomman

Sonja, en stor varm kram till dig!

Såja, andas uuuut...och in...och ut...nej nej! Sänk axlarna-jag håller dig, andas bara!

Och så tittar du på mig.
    Nej, inte i golvet! Här! i ögonen!och så hör på vad jag säger nu

***Du är älskad och hel och hållen som du är.***

INTE titta i golvet!

Och du är en fantastisk kvinna och mamma!

Hörde du det nu?

*kramar igen*

***(det här stycket lämpar sig att kopiera och klistra in i dokument, ändra till vackert typsnitt och skriva ut och tejpa upp på badrumsspegeln)

• Villemoa

Nu ska jag snart hämta Moa på dagis. Jag lämnade henne till lunch vid 10.30 och för en stund sen ringde dagis och sa att allt hade gått bra. Hon hade dock inte sovit men legat i vagnen en timme. Hon grät inget, mammas lilla ♥

• Sonja68

Tack älskade Passion, *tårar i ögonen*

Kände mig HEMSK imorse...

Och igår fick maken ett psykbryt så jag blev bara tvärsur. Jävla knäppskalle... Så igår sexvägrade jag.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...