• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Ninnis! Du är ju så smart! Varför har jag inte tänkt på det så? Ja, då ska jag genast hinta till maken att han ska göra mig på bättre humör!

Ninnnis skrev 2010-01-19 13:44:10 följande:
    Gottgöra maken för att man har varit grinig? Är det inte han som ska fjäska och uppvakta för att jag ska bli på bra humör igen? Det måste ju har varit hans fel att jag var grinig från början? Eller har jag missförstått nåågot?
  • Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-01-19 13:54:59 följande:
    Ninnis! Du är ju så smart! Varför har jag inte tänkt på det så? Ja, då ska jag genast hinta till maken att han ska göra mig på bättre humör!
  • Ninnnis

Duktiga lilla Moa!

Villemoa skrev 2010-01-19 12:42:04 följande:
    Nu ska jag snart hämta Moa på dagis. Jag lämnade henne till lunch vid 10.30 och för en stund sen ringde dagis och sa att allt hade gått bra. Hon hade dock inte sovit men legat i vagnen en timme. Hon grät inget, mammas lilla ♥
  • lanovia 08
    Ninnnis skrev 2010-01-19 13:44:10 följande:
    Gottgöra maken för att man har varit grinig? Är det inte han som ska fjäska och uppvakta för att jag ska bli på bra humör igen? Det måste ju har varit hans fel att jag var grinig från början? Eller har jag missförstått nåågot?
  • lanovia 08

Ingis när skall ni ha dopet?

Ninnis skidsemester nästa vecka då. Gud så härligt! Det är ni förtjänta av nu en vecka tillsammans, för visst var det bara ni två och hunden som skulle åka?

• lanovia 08

Underbart att det går så bra för Moa på dagis? Hur gammal är hon? Det har du säkert talat om massor av gånger, men har glömt.

• lanovia 08

Sonja skulle du vara grinig? Märks inte ett dugg

Är det bättre nu än imorse?

• Ninnnis

Det ska bli så härligt! Mina föräldrar kommer upp över helgen, resten av veckan är det bara vi tre

Men du, om Spillevinken inte har tittat ut innan jag isolerar mig i fjällen så måste du lova att sms:a mig när det händer!

lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:33:45 följande:

Ninnis skidsemester nästa vecka då. Gud så härligt! Det är ni förtjänta av nu en vecka tillsammans, för visst var det bara ni två och hunden som skulle åka?
  • lanovia 08

Jag lovar att sms:a dig. Vare sig du är i fjällen eller inte.

Men oroa dig inte du lär hinna åka både till fjällen och hem igen innan det är någon fara. Just nu känns det som den aaaldrig tänker komma ut.

• lanovia 08

Låter som ni kommer få en skön vecka.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...