• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Just precis!

Fjällbruttan skrev 2010-01-21 16:01:03 följande:

Adopterar dig raskt som släkting vare sig du är ingift eller inte Skiter fullständigt i om jag är ingift också!!Förresten, adopterar hela gänget i tråden som min släkt, ni är ju min utökade familj
  • Ankan80

Heeeej *vinkar tillbaka o ankan kikar med ankfoten*

passionsblomman skrev 2010-01-21 15:51:49 följande:
    Heeeej Ankan och lillankan! *vinkar frenetiskt*
  • Villemoa

Blommis: håller med Ninnis; gyn skulle hållit sina personliga reflektioner för sig själv!

• Ninnnis

Haha, ni är underbara hela bunten!

Blommis, vad skönt att sonen mår lite bättre. Klart det är en process att smälta in i en ny klass, och det är ju inte alla flickor som vet hur man ska bete sig när man blir småförälskad i en söt blond stockholmare... Det verkar ju som att han har ärvt din kommunikationsförmåga i alla fall, lyckligtvis

Hantverkarna håller på där uppe fortfarande. Ska jag ta det som ett tecken på att jag inte kan göra annat än att slappa i soffan tills de har gått? *snälla säg ja*

Blommis igen, självklart håller jag tummarna ända fram till lilla Blommisfröet har gottat in sog ordentligt!

Ingis, ja vi kan väl ta en inflyttningfika asap! *bjuder diskret in mig själv*

• Ninnnis

Oh, då tar jag på mig mjukiskläder, hämtar en bal hushållspapper och slår på tv:n!

• passionsblomman
    Ninnnis skrev 2010-01-21 16:31:50 följande:
    Ska jag ta det som ett tecken på att jag inte kan göra annat än att slappa i soffan tills de har gått? *snälla säg ja*
    JA!!!
  • Villemoa

Ninnis: JA!!

Vad skönt att höra att det är bättre med blompojken Blommis!

EA: spännande med budgivning, jag håller tummarna!

*vinkar till Ankan och lillankan*

Väntar på att rektorn, från intervjun jag var på i måndags, ska ringa. Han ringde igår och ville träffa mig idag eftersom han var tvungen att vabba i måndags. Det står mellan mig och en till. Han sa att han skulle ringa i slutet på dagen, men det är ju nu så kan han ringa nån gång!! Håller på att gå i bitar här!!

• passionsblomman

Jaha! Hur i all världen ska jag NU kunna gå ut på byn för att köpa lök så jag kan laga kalops?

VÄLDIGT bra programval för den som inte ens kan se sporten utan att tårarna sprutar.
    Nu ser jag ju helt förstörd ut!

Btw, näsduk? pfff! Frottebadlakan snarare!

*vrider ur handduken*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...