• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

mmm, kan tänka mig det

Ninnnis skrev 2010-01-21 19:56:27 följande:
    Det var kanske lika bra att du missade det, Lanovia...
  • lanovia 08

Är det bara jag som har väldigt segt Facebook nu för tiden. Skall försöka ladda upp bilder, men det går ju tusan inte. Får bara ett Oooop-meddelande.

• Daa
    Ninnnis skrev 2010-01-21 19:55:43 följande:
    Jag minns någon som pratade om att änglar i snön hjälper på humöret...
    Jag har för mig att denna någon vid det tillfället försökte få en annan någon att ta sig en mindre avog inställning till snöskottande...
  • Daa

Jag har inte kunnat kommentera på facebook ikväll. Bara "gilla" saker.

lanovia 08 skrev 2010-01-21 19:59:31 följande:

Är det bara jag som har väldigt segt Facebook nu för tiden. Skall försöka ladda upp bilder, men det går ju tusan inte. Får bara ett Oooop-meddelande.
  • lanovia 08

störigt det är. tur att man inte är beroende av datorvärlden.

Daa skrev 2010-01-21 20:00:42 följande:
    Jag har inte kunnat kommentera på facebook ikväll. Bara "gilla" saker.lanovia 08 skrev 2010-01-21 19:59:31 följande:
  • Daa

Mmm. Precis.
    *suckar när jag tänker på saknaden som uppträder när BT krånglar*
    lanovia 08 skrev 2010-01-21 20:04:41 följande:

störigt det är. tur att man inte är beroende av datorvärlden.
    Har f ö lyckats med en kommentar nu (maken har inte facebook, men vill gärna att jag ska "hälsa" det ena och det andra till diverse personer).
  • Leksi

Hej girls!

Här sitter jag på ett spa vid havet och skriver! Ibland är det skönt att leva! Vi checkade in vid tre och åt en otroligt god sconesbuffé, sen blev det lite bubbelpool och bastu och softande i relaxavdelningen innan vi duschade och klädde oss fina inför kvällens middag, kronärtskocksmousse till förrätt och oxfilé till huvudrätt. Smarrigt! Imorgon är vi här hela dagen och sen blir det hemfärd på lördag. Halva vår vistelse här fick vi i bröllopspresent. En väldigt bra sådan!

Igår hade jag dock världens längsta, jobbigaste dag på länge. Var till Holland över dagen med jobbet. Gick upp fem och kom hem halv elva på kvällen, däremellan otroligt intensivt arbete. Så det passade verkligen bra med en långhelg efter det!

Nu ska jag läsa vad ni skrivit de senaste dagarna...

• Ninnnis

Just det... Det är det som är så fantastiskt, att när den ena är nere så lyfter den andre upp, och vice versa

Daa skrev 2010-01-21 19:59:40 följande:
    Jag har för mig att denna någon vid det tillfället försökte få en annan någon att ta sig en mindre avog inställning till snöskottande...
  • Ninnnis

Det låter underbart, Leksi! Det är du värd efter en sådan dag

Datorberoende, nej då! *korsar fingrarna bakom ryggen*

Jag slapp sopa övervåningen eftersom de redan har dragit igång och därmed skräpat ner ännu mer Däremot passade jag på att dammsuga nedervåningen och städa toaletten, så slipper jag göra det imorgon. Nu ska jag ta en dusch och gå oc lägga mig med kommissarie Rebus

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2010-01-21 16:01:03 följande:

Adopterar dig raskt som släkting vare sig du är ingift eller inte Skiter fullständigt i om jag är ingift också!!Förresten, adopterar hela gänget i tråden som min släkt, ni är ju min utökade familj
    Adopterar jag med...extended (but close)family!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...