• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Jag vill också med!!!
    Men jag lär ju inte få hur mkt hundblick jag än tar till.

Ninnnis skrev 2010-01-21 19:39:40 följande:
    Klart du får! Jag kan inte mostå hundblickar, det vet du mycket väl din lilla fuling *packar försiktigt ner Daa i resväskan*
  • lanovia 08

Jag var så förvirrad när jag kollade här förut (efter att ha sovit 1½h) att jag inte riktigt fattade att jag borde gått och tittat på TV. Fast det kanske var lika bra att jag missade det.

• lanovia 08

Villemoa typiskt! Men då är ju inte loppet kört ännu. och skulle du inte lyckas få ett jobb på denna skolan så lär du ha goda chanser på en annan. Jag menar lyckas du göra så gott intryck hos en rektor lär du göra det hos nästa. hejja hejja.
    *fortsätter hålla tummarna*

• lanovia 08

Hejja Daa som kämpar på. Vi finns här medans du kravlar dig upp ur diket.
    Det är tur att det är vinter nu, då blir det inte så himlans lerigt i dikena.
    Ninnnis skrev 2010-01-21 19:20:06 följande:
    Oh, Daa, det där ljusa du ser i fjärran... Jag tror banne mig det är FRAMTIDEN!
  • Daa

Nä, men man får snö innanför kragen när man kravlar omkring på vintern
    Tack för peppningen.

lanovia 08 skrev 2010-01-21 19:49:50 följande:

Hejja Daa som kämpar på. Vi finns här medans du kravlar dig upp ur diket.Det är tur att det är vinter nu, då blir det inte så himlans lerigt i dikena.
  • lanovia 08

Men det går att undvika med rätt kläder. Ialla fall någorlunda.

• lanovia 08

Ja just det ja!
    Ut i snön Daa!

Har ni snö kvar i Skåne? Jag är helt fascinerad över att vi har haft snö här i 1 månad nu.

Ninnnis skrev 2010-01-21 19:55:43 följande:
    Jag minns någon som pratade om att änglar i snön hjälper på humöret...
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...