• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-21 21:14:29 följande:
    Det låter underbart, Leksi! Det är du värd efter en sådan dag Datorberoende, nej då! *korsar fingrarna bakom ryggen*Jag slapp sopa övervåningen eftersom de redan har dragit igång och därmed skräpat ner ännu mer Däremot passade jag på att dammsuga nedervåningen och städa toaletten, så slipper jag göra det imorgon. Nu ska jag ta en dusch och gå oc lägga mig med kommissarie Rebus
    NattiNatti!

Nu ska småbarnsföräldrarna osså gå o nanna...
    I morgon är vår sista dag som vi bor i lägenhet på många många många många många år (hoppas jag...peppar peppar ta i trä)!
    O jag ska NJUTA av varje sekund av trångbodhet, dum planlösning o dragigheten till fulla muggar!

Massa t er alla
  • Jenny står brud 090801

Kikar bara in och säger godnatt! Imon efter jobbet åker vi till Göteborg. Ska träffa massa kompisar och syster där. Ska bli så mysigt!!

• Heloise

Jag med, och jag som hade så mkt roligt att säga i dag!

Daa skrev 2010-01-21 20:00:42 följande:
    Jag har inte kunnat kommentera på facebook ikväll. Bara "gilla" saker.lanovia 08 skrev 2010-01-21 19:59:31 följande:
  • lanovia 08

Hoppas ni får en bra sista dag i lägenhetens ljuvliga trångboddhet.
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 21:31:38 följande:
    nä...nu lockar maken...hehehehe!
  • lanovia 08

Leksi, låter helt super. Hoppas ni får det kanon!

• lanovia 08

BT krånglar *ryser* Usch det är ju sådant som bara inte få hända. Vad skulle man göra av sitt liv då???

Daa skrev 2010-01-21 20:07:01 följande:
    Mmm. Precis. *suckar när jag tänker på saknaden som uppträder när BT krånglar*lanovia 08 skrev 2010-01-21 20:04:41 följande:
    Har f ö lyckats med en kommentar nu (maken har inte facebook, men vill gärna att jag ska "hälsa" det ena och det andra till diverse personer).
  • lanovia 08

Godmorgon Ninnis, jag ser allt din gröna plupp!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...