• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Det är bra, tack! Jag flyger till Sthlm imorgon bitti och möter upp killarna där. Imorgon bor vi på hotell i stan, handlar lite inför veckan och går ut och äter. På söndag kör vi upp till Vemdalen och stannar till nästa söndag. Då kör vi tillbaks till Sthlm och bor på hotell igen, och måndag morgon flyger jag ner till Köpenhamn och går direkt till jobbet Mina föräldrar kommer upp på torsdag och stannar över helgen.

• lanovia 08

Vad härligt det låter Ninnis.
    Det värsta är ju att det innebär en HEL vecka utan dig här på BT. Hur tänkte du när du planerade resan egentligen??

• Hvidbrud

Godmorgon! Mmmm semlor! Vad gulligt av dig ninnis, om någon kom med semlor till mig mär jag bodde hensides så skulle jag bli överlycklig!

Lanova: sy skötväska, säger jag. Det är sååå bra att ha. I Love min skötväska!

Idag ska jag packa in paket och köpa ingridienser till mkens kaka i morgon. Han har önskat sig en jordbærte.... Mördeg och mazarin botten, tunt lager mörk choklad, vaniljkräm och grädde toppat med jordgubbar och gelé. Så jag har nått att göra. Gillar att baka!

• Hvidbrud

Det kommer att bli tomt utan dig här
    ninnis! Och utan lanovia med,om spillevinkens får för sig att komma i helgen, ihhh!! Och Ingis som flyttat i helgen och bor hos svärisarna ... Då blir det upp till oss andra att visa att vi kan ( även om vi inte vill) klara oss självständigt...

• Ninnnis

Hihi, vad ni är söta! Vi kommer att ha med oss dator, men jag vet inte riktigt hur pålitlig den trådlösa uppkopplingen är. Så ni måste lova mig att sms:a om/när det händer något! Typ att Spillevinken tittar ut, någon plussar eller något annat skoj

• Fru Bygg

Hej alla!
    *tittar in lite snabbt för Ella vill nog ha lite leksällskap snart*

• lanovia 08

Ja tänk om spillevinken kunde få för sig att komma. Men jag tror inte det. Det var ju för 17 mer som tydde på omedelbar ankomst för 3-4 veckor sedan än vad det är nu.
    Fast det är väl kanske det man säger, lugnet före stormen.
    Nej jag räknar lugnt med att få vänta lite till. Vi som varit så säkra på att det skulle bli före beräknad tid. Men så har vi ju ett barn som gillar att luras...

Men har vi tur kanske Ingis svärisar har dator?? *hoppas*

• lanovia 08

Lät gott det du skall baka Hvidis. visst är det kul att baka.

• lanovia 08

Lovar att du skall få veta Ninnis

• Ninnnis

Mmmm, jordbærtærte är gott... Jag har ätit sötsaker på jobbet varje dag den här veckan, det brukar jag inte göra. Får se det som uppvärmning till nästa veckas semesterfrosseri

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...