• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Jag gick faktiskt på konståkning när jag var liten. Jag var med i en tävling, sedan slutade jag...

• Fru E

Daa-visst är det så och därför har vi sagt att det är absolut sista sen hoppar vi av!

• Sonja68

TAck Ninnis, jag tror jag kommer behöva den. Vi har revisorerna här nästa vecka :-S

• Villemoa

Daa: skönt att du ser en ljusning långt där framme. Vi finns här så länge och stöttar allt vi kan!

Ninnis: såg reprisen av "Biggest Loser" idag och jag lipade jag med. Men vad är det för program ni grät åt igår och kan man se det igen?

Har inte haft något problem med Facebook men jag tycker att det alltid är nåt som strular där...

• Villemoa

Fasligt vad många som är borta i helgen, hur ska vi nu klara oss? Vi skulle egentligen också bort imorgon tills söndag, hos ett par go vänner som har två småtjejer men så ringde de från dagis och bad oss hämta en febrig ledsen liten Moa så nu får vi nog mysa hemma istället.

Ninnis: ha det så superduperbra på semestern!

Bruttan: många kramar!

lanovia: jag tror att spillevinken är en liten tjej (låter precis som Moa när hon låg i magen så därav tjej) och att hon kommer den 24:e

Skulle kommentera mera men har redan hunnit glömma så och kramar till alla som behöver!

• Ankan80

Ha det gott på semestern Ninnnis!
    *kramar tillbaka*

• Ankan80

Vad tråkigt med så många begravningar Bruttan. Hoppas resten av året blir bättre för er.
    Kanske en dålig tröst, men den nya bebisen kommer ju fylla lite av tomrommet efter svärmor.

• Ankan80

Jag har hittat en beg. vagn på blocket som jag vill ha. Hoppas den är kvar!!! väntar otåligt på svar

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...