• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis
    tillbaks fina Ingis! Tänk att ni ska flytta nu! Hoppas allt går bra och att ni inte behöver bo längre än nödvändigt hos svärisarna
  • lanovia 08

*gäsp* då var jag vaken igen. Vilken dag man kan ha, promenad, sova och snart promenad igen. Bestämde mig för att gå med ut på hundpromenaden nu i em. Kanske kan gå igång eländet.

Här var inte många gröna pluppar kvar, bara Ninnis vad jag kan se. fast det är iof inte så bara.

• lanovia 08

Nej nu skall jag gå och göra något annat. Hörs vi inte innan får du ha det så superbra i fjällen Ninnis. Kom ihåg att du skall göra ett åk åt mig med. Här kommer du vara saknad.

• Sonja68

Villemoa: Så synd att Moa fått feber! Hoppas hon snart kryar på sig
    Jag gissar på 3-dagarsfeber (om hon inte redan haft det). Båda mina fick det i den åldern ungefär, eller kanske lite tidigare. Typ 1,5 - 2 veckor efter att de börjat på dagis.
    Feber, i övrigt friska och på tredje dagen röda utslag på kroppen och febern börjar gå ner. Sen bleknar utslagen bara.

Ikväll är det fredagsmys och Let's Dance m popcorn
    Jag och maken ska dricka lite vitt vin.

• passionsblomman

Åh shit, vi började städa lite och det var väääääldigt länge sedan så det var väääääldigt vilken tid det tog!

Och inte är det klart ens heller.
    Men kalopsen är klar och om en minut potatisen med!

Vi tänker dricka lite rött till och -hör och häpna: minson ska gå på disco!

Frågade igår om han skulle dit men han blånekade. Fast nu har visst han och två andra grabbar ändrat sig. Frisyren är nu fixad, snyggtröjan med guldtryck är på och pengar till kiosken nedpstoppade. Watch out-here comes the Passionflowerboy...

• Leksi

Åh, roligt med disco för blompojken! Hoppas han får en bra avslutning på veckan!

Ninnis - ha en underbar semester & ta det lugnt i backarna! Fy sjutton vad gott med semla förresten, det måste jag baka snart...

Hur gick det Villemoa? Ringde rektorn??

Lycka till Ingis med flytten! Och till EA med lägenhetsbudandet! Och Ankan med vagnen! Spännande på många håll nu!

Stora kramar till Daa och Bruttan.

Här har vi haft en underbar dag med kroppsinpackning och massor av god mat. Snart ska vi gå iväg och äta 3-rätters middag. Eftersom allt varit så gott hittills är förväntningarna höga!

Trevlig fredagskväll allihop!

• Leksi

Lanovia - jag tror det blir en pojke som kommer den 10 februari.

Hur går det med namn-diskussionerna förresten? Har ni bestämt er eller har ni lite olika förslag? Vi har totalt stilltje på idéfronten, speciellt pojknamn har vi svårt att enas om.

Det kommer bli spännande i april förresten:
    Ankan BF 8/4
    Leksi BF 18/4
    Bruttan BF 29/4

Då kan vi ha en riktig vadslagningstävling!

• passionsblomman

Men hjälp vilken BF-lista! Det hade inte alls gått upp för mig! Det är ju alldeles sanslöst!

TÄNK om några skulle få samma födelsedag!

• Ninnnis

Åh, vad roligt att gullesonen ska på disco, Blommis! Jag minns barndomens knattediscon med blyga blickar och tryckare... *blir nostalgisk igen*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...