• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Villemoa; här kommer ett grattis till! Suveränt alltså! DEt var tänkt att du skulle ha det där jobbet, så är det bara

• Villemoa

Precis; SKIT SKIT SKIT!! Vem drog ur proppen liksom!?

passionsblomman skrev 2010-01-22 19:58:25 följande:
    SKIT SKIT SKIT!!!Sverige åkte ur EM!
  • Hvidbrud

Sonja: det låter helt underbart, ju! Vill åsså se!

Klippet på Youtube låter jag bli, så minns jag honom barfota och innerlig, som jag gillar

Såg de sista 2 min av handbollen, det var spännande värre...

Blommis: har passionboy kommit hem annu?

• Jenny står brud 090801

Nu är jag i Götet och har mysigt med syrran. Har försökt smygläsa lite vad ni skrivit (vill inte att syrran skall se) Och två saker m¨åste jag ju kommentera

Blommis och Lanovia: Jag fyller oxå år 17/2... så en till som fyller år den dagen hade ju varit roligt. Men förstår lanovia om du tycker att det hade varit bra om spillevinken tittade ut tidigare

Fru Bygg: Nu blev jag jättenyfiken. Är din syrra från Karlskrona. Jag är ju uppväxt där och fyller 25 nu snart. Alltså är jag lika gammal som din syrra... tänk om jag känner henne... skulle bli glad om jag fick veta hennes namn... om det är ok? Du kan ju inboxa mig om du inte vill skriva det här...

Kramar till alla. Ska försöka läsa lite till nu när syrran diskar

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...