• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Vi verkar ha haft mkt likt när det gäller våra förlossningar. Men när det gäller förlossningsdatum hoppas jag innerligt att det inte är så!!!

passionsblomman skrev 2010-01-22 13:33:49 följande:
    Lanovia, jag tycker den 26 låter bra. Den 17/2 är förvisso min sons födelsedag och det vore ju ballt, men så länge tycker jag inte det är värt att du ska hålla på det...Tycker det vore riktigt kul om det är en grabb du kånkar runt på. Det är ju total tjejdminans so far i tråden.
  • lanovia 08
    knäppis!

Diken kommer det säkert finnas och det är ok så länge du hela tiden närmar dig ljusningen.
    Daa skrev 2010-01-22 13:54:34 följande:
    Villemoa: tack. Jag är rädd att det finns många och djupa deppdiken fram till ljusningen. Men vi betar av ett i taget! *ägnar en stund åt att försöka kavla upp ärmarna innan jag inser att jag bär kortärmat*
  • Ninnnis

Blommis, jag minns inte riktigt hur det gick i tävlingen (mer än att jag inte vann), men jag tyckte nog bara inte det var så kul längre. Jag var en sån som skulle prova allt, gymnastik, basket, fotboll, innebandy, ridning, piano, cheerleading... you name it. Vissa saker tröttnade jag på snabbt, annat höll jag på med längre.

• Daa

EA: hur går det? Har ni bestämt än?

Sonja: Har funderat på att kolla in tävlingarna, men jag tror inte att det blir. Det känns lite kallt och så kom en middagsbjudning lite ivägen. Det kan bli att jag kollar in spåren i byn på egen skida.
    Mysigt med er skridskoåkning.

• Ninnnis

Bruttan, stor kram och hoppas begravningarna blir fina och minnesvärda.

Ankan, hej hej! Spännande med vagn

Villemoa, hoppas ni får en mysig hemmahelg och att Moa kryar på sig. Inget nytt om jobbet?

• Ninnnis

Gulledej! Mina kramar räcker till alla!

lanovia 08 skrev 2010-01-22 13:50:48 följande:

Jag tänker ta åt mig av dessa kramar också för jag vill med ha kram varje dag av Ninnis.
  • Fru E

Daa-vi har bjudit en sista 25 000 kr men ännu har inget sms kommit så det lär dröja många timmar till innan vi vet som vanligt har jag ångest och nojjar över allt när det är så mycket pengar!

• Fru E

Kan nog slappna av först när besiktningen är klar, vi har sålt vårt hus, vi har renoverat de 3 rummen vi vill först osv....

• Ninnnis

Daa, om du hojtar till när du ser att det kommer ett dike så kan jag lägga mig raklång över det, så kan du promenera över mig istället för att ramla ner! Deal?

• lanovia 08

Villemoa vad tråkigt att Moa blivit sjuk inför helgens planer.

Ankan hoppas vagnen finns kvar till er.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...