• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Kille tror alla verkar det som.
    Fru Bygg tror på självaste BF.

Fru Bygg skrev 2010-01-22 10:56:34 följande:

Jag gissar på att spillevinken är en kille och kommer den 27/1.
  • lanovia 08

Nu får ni snart sluta med alla goa recept. Annars ställer jag mig och bakar idag också.

• Fru Bygg

ojdå, är 27 bf? Ville egentligen satsa på 28, men är ju tradigt att satsa samma som ngn annan. Så jag hoppas att han kommer ut innan midnatt den 27!

• lanovia 08

hehe...
    Vi får komma ihåg sidan 345 sedan så vi kan gå tillbaka och kolla ifall någon fått rätt.

Fru Bygg skrev 2010-01-22 11:18:44 följande:

ojdå, är 27 bf? Ville egentligen satsa på 28, men är ju tradigt att satsa samma som ngn annan. Så jag hoppas att han kommer ut innan midnatt den 27!
  • Daa

Lanovia: jag har fått för mig att Spillevinken är en kille, men eftersom h*n har visat sig vara en busunge, så är det nog en flicka som bara luras.

EA: svårt beslut. När måste ni bestämma er för att höja budet? *håller tummarna för huset*

*vinkar till alla innan jag släntrar iväg till lunchrummet*

• Fru E

Daa-jag vet inte hur lång tid man har på sig faktiskt men antar att vi bestämmer oss så fort maken kommer tillbaka från sitt möte....25 000 till kan man överleva att lägga eftersom de la på vårt gräns

• Fru E

Och då är vi ändå 125 000 under utgångspriset

• Fjällbruttan

Hej!
    Tittar bara in en snabbis, vi ska på begravning i eftermiddag, makens bästa kompis pappa dog ju på julafton...
    Så idag gen-repar vi och nästa fredag är det dags för svärmor...
    Jag har ont i magen!

Kram

• Daa

EA: okej. Jo, 25 000 är ju inga våldsamma summor i sammanhanget. Det är ju det där om man tänker så många gånger, så blir det ju rätt mycket till sist...
    Lycka till.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...